• 0Корзина
Нововолинська міська рада
  • НОВИНИ
  • ПРО МІСТО
    • Історична довідка
    • Міські голови з 1957 року
    • Айдентика міста
    • Ними пишається Нововолинськ
    • Міжнародна співпраця
    • Статут територіальної громади
    • Паспорт громади
    • Комунальні підприємства
    • Промислові підприємства
    • Готелі
    • Ресторани та кафе
    • Заклади торгівлі
    • Аптеки
  • МІСЬКА ВЛАДА
    • КЕРІВНИЙ СКЛАД
      • Міський голова
      • Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради
      • Графік прийому громадян
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Склад виконавчого комітету
      • Структурні підрозділи
      • Регламент виконкому
      • Кодекс етики посадових осіб
      • Консультативно-дорадчі органи
        • Громадська рада
        • Молодіжна рада
      • Плани роботи виконавчого комітету
    • МІСЬКА РАДА
      • Секретар міської ради
      • Депутати
      • Звіти депутатів міської ради
      • Графік прийому громадян депутатами
      • Постійні комісії
      • Регламент міської ради
      • Кодекс етики депутатів
      • Плани роботи міської ради
      • Депутатські фракції
  • ЖИТЕЛЮ МІСТА
    • СЕРВІСИ
      • Державний реєстр виборців
      • ЦНАП
      • Громадський транспорт
      • Держархбудконтроль
      • Доступ до публічної інформації
      • Захист прав споживачів
      • Електронне звернення
    • БЮДЖЕТ
      • Бюджет громади
        • Виконання бюджету у поточному році
        • Виконання бюджету за минулі роки
        • Звіти
        • Затвердження бюджетів
      • Програмно-цільовий метод
      • Матеріали до бюджетного процесу
    • ЕКОНОМІКА
      • Конкурси Рада
      • Конкурси громадських проєктів
      • Програма соцекономрозвитку
      • Інвестиції
        • Інвестиційна діяльність міста
        • Інвестиційний паспорт
        • Індустріальний парк
        • Перелік об’єктів, які потребують залучення інвестицій
        • Перелік заходів, які потребують залучення інвестицій
      • Комунальне майно
        • Оренда
        • Приватизація
        • Перелік об’єктів нерухомого майна
      • Використання публічних коштів
        • Державні закупівлі
        • Інформація про використання публічних коштів
        • Аналіз електронних закупівель
      • Відділ праці
      • Ставки та пільги зі сплати місцевих податків та зборів
      • Меморандуми про співпрацю у рамках проєктів
    • СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
      • Служба у справах дітей
      • Управління соціального захисту населення
      • Центр соціальних служб
      • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація для ВПО
      • Територіальний центр
    • ЖКГ
      • Центр розвитку ОСББ
      • Житлові питання
      • Комунальні тарифи
      • Установи комунальної сфери
      • Енергозбереження
      • Капітальний та поточний ремонт житлового фонду
      • Перспективний перелік асфальтування доріг
    • УСТАНОВИ МІСТА
      • Заклади охорони здоров’я
      • Безоплатна правова допомога
      • Державні установи
    • ОСВІТА, КУЛЬТУРА, СПОРТ
      • Освіта
      • Культура
      • Молодь та спорт
    • ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ
      • Перелік місцевих ЗМІ
      • Громадські об’єднання
  • ДОКУМЕНТИ
    • МІСЬКИЙ ГОЛОВА
      • Розпорядження міського голови
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Проекти рішень
      • Рішення виконавчого комітету
      • Протоколи засідань
      • Протоколи комісій
      • Протоколи нарад
    • МІСЬКА РАДА
      • Проекти рішень
      • Рішення міської ради   
      • Протоколи постійних комісій
      • Протоколи засідань
    • РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
      • Планування регуляторної діяльності
      • Оприлюднення проектів регуляторних актів
      • Відстеження результативності регуляторних актів
      • Інформація про здійснення регуляторної діяльності
  • ІНШЕ
    • Муніципальна варта
    • Запобігання проявам корупції
    • Очищення влади
    • Реєстр містобудівних умов та обмежень
    • Конкурси кадри
  • Пошук
  • Меню
Документи
Ви тут: Головна / Документи / Виконавчий комітет / Протоколи комісій / Комісія з питань техногенно-еколо-гічної безпеки та НС / ПРОТОКОЛ № 1

ПРОТОКОЛ № 1

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ  НОВОВОЛИНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проспект Дружби, 27, м. Нововолинськ, 45400, тел. (03344) 41202, тел./факс (03344) 31633

Е-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua Код ЄДРПОУ 04051342

ПРОТОКОЛ  № 1

позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної

безпеки та надзвичайних ситуацій

   13  січня 2021  року                                                                 м. Нововолинськ

 

ГОЛОВУВАВ:  Карпус Б.С.–  міський голова, голова міської комісії з питань ТЕБ та НС.

 

ПРИСУТНІ: члени комісії ТЕБ та НС, директор ДНЗ №3 Ягнич С.Г.

 

Слухали:

 

  1. Про стан епідемічної ситуації в м.Нововолинську, пов’язаної із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2.
  2. Про готовність комунальних служб до роботи під час ускладнення погодних умов в зимовий період на автошляхах територіальної громади.

 

По першому питанню:

Доповідач: Мариніна Н.А.- завідувач  Нововолинським міськрайонним відділом ДУ «Волинський обласний лабораторний  центр Міністерства охорони здоровя України»  повідомила, що з початку пандемії у Нововолинську  зареєстровано 2160 випадків захворювань COVID-19, а одужало 1996 осіб, що становить майже 92,4 відсотки від усіх хворих. Захворіло медичних працівників -165 осіб,за останню добу 0. Зареєстровано повідомлень про підозру на COVID-19 всього 3908, в тому числі за останню добу -20.

Серед 2160 прозитивних по вікових категоріях(особи):

Діти до 17 років-85(в т.ч.2 дитини до 1 року)

18-29 років 223;

30-49-732;

50-69-922;

70 і старші -198;

Найбільш ураженою категорією є 50-69 років. В активному спостереженні знаходиться 119 лабораторно підтверджених випадків

Щоденно проводиться аналіз епідемічної ситуації в місті та моніторинг показників на відповідність  критеріям для застосування пом’якшення карантинних заходів. Постійно проводяться заходи із запобігання поширення захворювання, локації та ліквідації вогнища, надсилаються пропозиції керівникам підприємств, установ, організацій щодо розповсюдження  COVID-19. За кожним осередком встановлено епідеміологічне спостереження, відібраний біологічний матеріал на вірусологічні дослідження методом ПЛР.

Доповідач: Галас О.М.- заступник директора КНП  «Нововолинська ЦМЛ» наголосила, зараз на стаціонарному лікуванні перебуває 24 таких хворих, у 18 з яких COVID-19. підтверджено, а решта ще чекають результатів ПЛР-тестів.

Доповідач: Тарасенко Н.Г.- заступник начальника управління освіти, повідомила , що  станом на 13.01.2021 року працює 12 закладів дошкільної освіти Перебуває на лікарняному 8 працівників з них з підтвердженим COVID-19-3. Відсутні також і вихованці-308 з них 40 по хворобі.

Повідомила, що у ДНЗ №3 підсобний працівник харчоблоку захворіла на COVID-19 і лікувалась у лікарні (була у важкому стані). Для відновлення сил зараз у відпустці. Кухар за рекомендацією ОЛЦ була на самоізоляції, оскільки контактувала з підсобним працівником, ще один підсобний працівник харчоблоку також захворіла. На підставі ПЛР-тесту 12.01.2021 року отримала позитивний результат. Оскільки працівники хворіли певний період дошкільний навчальний заклад був закритий, але із численними зверненнями батьків  відновив роботу 12.01.2021 року. Тому постає питання як далі діяти оскільки працівники хворіють.

Доповідач: Мельник В.О.- начальник відділу  державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Нововолинського міського управління ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області, наголосив на тому, що необхідно щоб працівники здали тест на  COVID-19.

Доповідач: Мариніна Н.А.- завідувач  Нововолинським міськрайонним відділом ДУ «Волинський обласний лабораторний  центр Міністерства охорони здоровя України»  повідомила, що дані працівники можуть сьогодні здати тест і до кінця дня буде готовий результат.

Доповідач: Карпус Б.С.- наголосив на тому, що необхідно терміново працівникам здати відповідний тест для того, щоб вирішити питання щодо функціонування дошкільного навчального закладу №3.

Звернувся до мешканців міста максимально  обмежити перебування  на вулиці та у громадський місцях, дотримуватись усіх протиепідемічних вимог  для збереження життя та здоровя.

 

Заслухавши інформацію комісія:

 

ВИРІШИЛА:

  1. 1. Начальнику управління освіти Лакиш О.О.:

1.1організувати роботу щодо термінового проходження працівниками (двох працівників харчоблоку)  ДНЗ №3 ПЛР тесту на наявність коронавірусної інфекції та повідомити міську комісію про результати;

1.2 посилити роботу щодо контролю за станом захворювання на COVID-19, грип та ГРВІ   у закладах освіти та дошкільних навчальних закладах;

1.3вести статистику захворюваності у закладах освіти та дошкільних навчальних закладах;

1.3 проводити інформаційно- роз’яснювальну роботу щодо дотримання умов карантину із працівниками, батьками та учнями( вихованцями);

1.4.про проведену роботу щочетверга інформувати міську комісію з питань ТЕБ та НС .

  1. Завідувачу Нововолинським міськрайонним  відділом ДУ «Волинський обласний лабораторний  центр Міністерства охорони здоровя України» Мариніній Н.А, т.в.о КНП «Нововолинська ЦМЛ» Сторонському А.М, головному лікарю КНП «Нововолинсьський центр ПМСД»Попіці О.О.:

2.1 активізувати роботу, щодо профілактики грипу та ГРВІ;

2.2 вести контроль за епідемічною ситуацією в місті;

2.3організувати проведення профілактичних щеплень проти грипу;

2.4 вести аналіз  епідемічної ситуації у місті та  щочетверга інформувати міську комісію з питань ТЕБ та НС.

3 . Начальнику Нововолинського міського управління Держпродспоживслужби у Волинській області Лешку Я.Ю.:

3.1. провести відповідну роботу, щодо дієвішого контролю за діяльністю  суб’єктів господарювання (підприємців);

3.2 надавати міському відділу поліції письмові докази щодо порушень умов карантину суб’єктами господарювання(фото та відео);

  1. Т.в.о. начальника НВ ВП ГУНП у Волинській області Ципко О.Я.:

4.1 посилити контроль щодо проведення рейдів відповідно до умов

карантину та складення адміністративних протоколів;

4.2 про проведену роботу інформувати міську комісію  щочетверга.

 

 

По другому питанні:

Доповідач: Миронюк Б.П.-начальник відділу будівництва комунального господарства та газифікації повідомив, що всі комунальні підприємства, суб`єкти господарювання, які відповідають за життєзабезпечення міста, заклади освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту, об’єкти відомчого призначення до роботи в зимовий період 2020-2021 років готові.

Хід виконання заходів по підготовці до зими постійно знаходиться на контролі виконавчого комітету. Особлива увага приділяється питанням, які забезпечують стабільне функціонування комунальних підприємств в умовах опалювального періоду.

Доповідач: Жигалюк А.А. – директор ВУКГ, повідомив щодо готовності комунальних служб  до роботи  під час ускладнення погодних умов, то перший снігопад засвідчив: вона налагоджена нормально. Ще з другої години ночі, як тільки засніжило, на траси вийшла снігоочисна техніка, а  в передобідню пору її вже скерували на території сільських громад Грядівського старостинського округу та Грибовиці. Для запобігання аварійним ситуаціям уже використано понад десять машин піскосуміші.

Повідомив , що з досвіду попередніх років вже є напрацювання з наклеювання  попереджувальних листівок на лобове  скло транспортних засобів, які  паркуються на дорогах та заважають роботі комунальних служб під час розчищення доріг снігоочисною технікою.

Доповідач:Мотика О.В.- директор КП «Нововолинськтеплокомуненерго»   повідомив, що станом на 1 січня 2021 року борг населення перед КП «Нововолинськтеплокомуненерго» становить 45 мільйонів гривень. У свою чергу заборгованість перед НАК «Нафтогаз України» за спожитий природній газ – 52 мільйони гривень.Рівень оплати споживачами послуг досить низький. Зокрема, за жовтень надійшло – 32% оплати, у листопаді – 41%, у грудні – 63%.

На сьогодні серед користувачів налічується близько 300 боржників, які сумарно заборгували підприємству близько 9 мільйонів гривень. У період карантинних обмежень їм надсилаємо повідомлення, а юридичний відділ КП передає справи на розгляд суду.

Як наголосив Олександр Мотика, левова частка коштів, які сплачують користувачі за отримані послуги, витрачається на оплату енергоресурсів. Решта – на заробітну плату працівників та проведення планових, ремонтних робіт в теплових мережах: метрологічні роботи, повірки, промивка систем будинків тощо.

За словами директора підприємства, працівники готові до погіршення погодніх умов, зниження зовнішньої температури. Цілодобово працює диспетчерська служба та бригада слюсарів, яка виїжджає на виклики. Наполегливе прохання до жителів: при виявленні будь-яких витоків води в теплоносіях, при заповітрюванні батарей – негайно повідомляти диспетчерську службу за телефоном 3-27-32.

Варто відзначити, що в трьох багатоквартирних будинках нашого міста вже встановлені індивідуальні теплові пункти, а також проведена термомодернізація фасадів. Це дозволяє жителям вдвічі економити при сплаті за теплопостачання.

Доповідач: Карпус Б.С.-детально зупинився на окремому дорученні першого заступника Голови  Державної служби з надзвичайних ситуацій,  у якому закцентовано увагу  місцевих органів влади та служб цивільного захисту  щодо сталого функціонування систем життєзабезпечення, енергопостачання  населених пунктів і транспортного сполучення  під час погіршення погодних умов, зокрема, значному зниженні температури та сніговіях.

Та звернувся до відповідних служб, щоб усі  були готові до роботи в екстремальних умовах і зроблять усе можливе, аби не допустити у нашому місті надзвичайних ситуацій. Також наголосив на тому, що необхідно долучитись до роботи  комунальних служб   працівникам поліції та інспектору з паркування .

Повідомив , що була проведена 12.01.2021 року нарада з відповідними службами, щодо відкриття пунктів обігріву, підготовлене відповідне розпорядження про функціонування  у місті двох пунктів обігріву, а саме: м-н Шахтарський, 36 та по вул.Сірка,5  з 15.01.2021 року. Наголосив на тому, щоб відповідні служби долучились до роботи пунктів обігріву.

Звернувся до усіх мешканців міста максимально обмежити перебування на вулиці  особливо у нічний час для недопущення випадків обмороження.

 

Заслухавши інформацію комісія:

 

ВИРІШИЛА:  1.Керівникам підприємств «Нововолинськводоканал», КП«Нововолинськтеплокомуненерго», НВ філії ПАТ «Волиньобленерго», відокремлений підрозділ Володимир-Волинського відділення АТ «Волиньгаз», ВУКГ.

1.1 посилити персональну відповідальність за готовність підприємств до діяльності ;

1.2 з метою виникнення аварійних ситуацій суворо дотримуватись термінів проведення планово-попереджувальних оглядів та ремонтів обладнання і апаратури, повірки контрольно-вимірювальних приладів;

1.3 для більш оперативного реагування на надзвичайні ситуації та недопущення погіршення ситуації, що склалася в результаті неузгодженості дій, неухильно виконувати заходи передбачені «Планом спільних дій з локалізації та ліквідації аварійних ситуацій у разі виникнення на системах водо, газо-, тепло та енергопостачання»;

1.4 відпрацювати номенклатуру об’єктових матеріальних резервів необхідних для ліквідації можливих аварійних ситуацій;

1.5 підтримувати у технічно справному наявні засоби зв’язку та оповіщення, своєчасно сповіщати персонал підприємства, керівний склад цивільного захисту та населення міста про виникнення надзвичайних ситуацій.

  1. Керівникам підприємств, установ, організацій забезпечити виконання передбачених заходів в межах компетенції.
  2. Нововолинському  відділені поліції Володимир Волинського відділу поліції ГУ Національної поліції у Волинській  області (Ципко О.Я.) забезпечити охорону громадського порядку у пунктів обігріву на період їх функціонування.
  3. Головному спеціалісту відділу транспорту, зв’язку,безпеки дорожнього руху та паркування Хрищуку Є.М. долучитись до роботи комунальних служб .

 

Голова міської комісії з питань ТЕБ та НС,

міський голова                                                                                         Б.С. Карпус

 

 

Секретар комісії                                                                              О.М. Голованська

 

Нововолинська міська рада

Тел. (03344) 4-12-02
E-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua
45400, м. Нововолинськ,
проспект Дружби, 27

Навігація

  • Новини міста
  • Електронне звернення

Пошук

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

© Copyright - Нововолинська міська рада
3 сесія восьмого скликання ВИТЯГ З П Р О Т О К О ЛУ № 2
Прокрутить наверх