• 0Корзина
Нововолинська міська рада
  • НОВИНИ
  • ПРО МІСТО
    • Історична довідка
    • Міські голови з 1957 року
    • Айдентика міста
    • Ними пишається Нововолинськ
    • Міжнародна співпраця
    • Статут територіальної громади
    • Паспорт громади
    • Комунальні підприємства
    • Промислові підприємства
    • Готелі
    • Ресторани та кафе
    • Заклади торгівлі
    • Аптеки
  • МІСЬКА ВЛАДА
    • КЕРІВНИЙ СКЛАД
      • Міський голова
      • Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради
      • Графік прийому громадян
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Склад виконавчого комітету
      • Структурні підрозділи
      • Регламент виконкому
      • Кодекс етики посадових осіб
      • Консультативно-дорадчі органи
      • Плани роботи виконавчого комітету
    • МІСЬКА РАДА
      • Секретар міської ради
      • Депутати
      • Звіти депутатів міської ради
      • Графік прийому громадян депутатами
      • Постійні комісії
      • Регламент міської ради
      • Кодекс етики депутатів
      • Плани роботи міської ради
      • Депутатські фракції
  • ЖИТЕЛЮ МІСТА
    • СЕРВІСИ
      • ЦНАП
      • Громадський транспорт
      • Державний реєстр виборців
      • Держархбудконтроль
      • Доступ до публічної інформації
      • Захист прав споживачів
      • Електронне звернення
    • БЮДЖЕТ
      • Міський бюджет
        • Виконання бюджету у поточному році
        • Виконання бюджету за минулі роки
        • Звіти
        • Затвердження бюджетів
      • Програмно-цільовий метод
      • Матеріали до бюджетного процесу
    • ЕКОНОМІКА
      • Конкурси Рада
      • Програма соцекономрозвитку
      • Інвестиції
        • Інвестиційна діяльність міста
        • Інвестиційний паспорт
        • Індустріальний парк
        • Перелік об’єктів, які потребують залучення інвестицій
        • Перелік проєктів, які потребують залучення інвестицій
      • Комунальне майно
        • Оренда
        • Приватизація
        • Перелік об’єктів нерухомого майна
      • Використання публічних коштів
        • Державні закупівлі
        • Інформація про використання публічних коштів
        • Аналіз електронних закупівель
      • Відділ праці
      • Заборгованість з виплати зарплат
      • Ставки та пільги зі сплати місцевих податків та зборів
      • Меморандуми про співпрацю у рамках проєктів
    • СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
      • Служба у справах дітей
      • Управління соціального захисту населення
      • Центр соціальних служб
      • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Територіальний центр
    • ЖКГ
      • Центр розвитку ОСББ
      • Житлові питання
      • Комунальні тарифи
      • Установи комунальної сфери
      • Енергозбереження
      • Капітальний та поточний ремонт житлового фонду
      • Перспективний перелік асфальтування доріг
    • ІНФОРМАЦІЯ
      • Податкова інспекція
      • Міський відділ ДРАЦС
      • Заклади охорони здоров’я
      • Управління ПФУ
      • Фонд соціального страхування
      • Центр зайнятості
      • Виконавча служба
      • Пожежно-рятувальна частина
    • ВІД УСТАНОВ
      • Міграційна служба
      • Міський суд
      • Прокуратура
      • Центр пробації
      • Казначейська служба
      • Правова допомога
      • Освіта
      • Культура
    • ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ
      • Перелік місцевих ЗМІ
      • Громадські об’єднання
  • ДОКУМЕНТИ
    • МІСЬКИЙ ГОЛОВА
      • Розпорядження міського голови
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Проекти рішень
      • Рішення виконавчого комітету
      • Протоколи засідань
      • Протоколи комісій
      • Протоколи нарад
    • МІСЬКА РАДА
      • Проекти рішень
      • Рішення міської ради   
      • Протоколи постійних комісій
      • Протоколи засідань
      • Протоколи днів депутата
    • РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
      • Планування регуляторної діяльності
      • Оприлюднення проектів регуляторних актів
      • Відстеження результативності регуляторних актів
      • Інформація про здійснення регуляторної діяльності
  • ІНШЕ
    • Запобігання проявам корупції
    • Очищення влади
    • Реєстр містобудівних умов та обмежень
    • Конкурси кадри
    • Конкурси
  • Пошук
  • Меню



Документи
Ви тут: Головна / Документи / Виконавчий комітет / Протоколи комісій / Комісія з питань техногенно-еколо-гічної безпеки та НС / ПРОТОКОЛ № 24

ПРОТОКОЛ № 24

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ  НОВОВОЛИНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проспект Дружби, 27, м. Нововолинськ, 45400, тел. (03344) 41202, тел./факс (03344) 31633

Е-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua Код ЄДРПОУ 04051342

 

ПРОТОКОЛ  № 24

позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної

безпеки та надзвичайних ситуацій

03 вересня  2020  року                                                                      м. Нововолинськ

 

ГОЛОВУВАВ:  Сторонський А.М. – перший заступник  голови міської комісії з питань ТЕБ та НС, керівник робіт з ліквідації надзвичайної ситуації.

 

ПРИСУТНІ: члени комісії ТЕБ та НС .

 

 

Слухали:

 

  1. Про вирішення питання, щодо ситуації яка склалася у дошкільному навчальному закладі № 2(можливість спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19).

 

По першому питанню:

 

Доповідач: Сторонський А.М. – перший заступник  голови міської комісії з питань ТЕБ та НС, керівник робіт з ліквідації надзвичайної ситуації повідомив, що у дошкільному навчальному закладі № 2 склалась така ситуація, що троє працівників даного дошкільного навчального закладу на лікуванні з підозрою на COVID-19.

Наголосив на тому, що, на сьогодні вкрай негативна ситуація із обстеженнями на коронавірусну інфекцію. По десять днів пацієнти чекають результатів ПЛР- тестування. Зараз в інфекційному відділенні Нововолинської ЦМЛ з підозрами лікується близько 30 чоловік з міста та сусідніх районів.  У зв’язку з даною ситуацією доручаю керівникам  медзакладів  і   міськрайонного відділу ДУ «Волинський ОЛЦ МОЗ України» підготувати відповідні звернення у Волинський обласний лабораторний центр.

Доповідач: Попіка О.О.- головний лікар КНП «Нововолинський Центр ПМСД Нововолинської міської ради» повідомила, що один з працівників даного дошкільного закладу звернувся  до амбулаторії із симптомами COVID-19   26.08.2020 року відповідно були взяті біоматеріали  для ПЛР тестування, слідуючий працівник звернувся 31.08.2020 року і 02.09.2020 року звернулась ще одна працівниця в якої була підвищена температура і з її слів вона  була насторожена, що контактувала із працівницею що звернулась до амбулаторії 31.08.2020 року.

Доповідач: Тарасенко Н.Г.- заступник начальника управління освіти  повідомила, що у дошкільному навчальному закладі функціонувало 6 груп, підозра на корона вірусну  хворобу у двох вихователів та помічниці з різних груп.

  Доповідач: Андрій Миронович  наголосив на тому, щоб  і надалі проводити наради з керівниками усіх дошкільних навчальних закладів міста, щодо посилення профілактичної роботи у колективах. 25.08.2020 року у ДНЗ №3 також була підозра на спалах корона вірусу. Станом на 03.09.2020 року усі п’ять працівників закладу вдома без будь-яких ознак хвороби однак результатів ПЛР тестів , ще й досі не має. У зв’язку із тим , що дуже довго проводять аналіз на ПЛР це створює чималі незручності, адже не зрозуміло чи насправді працівники хворіли на COVID-19. Як виявилося, станом на сьогодні відомо результати лиш тих хто здав тест до 20 серпня.

 

Заслухавши інформацію комісія:

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. З 04.09.2020 року призупинили роботу трьох груп ДНЗ № 2 до часу отримання результатів ПЛР діагностики працівників з підозрою на наявність захворювання коронавірусної хвороби COVID-19.
  2. Начальнику управління освіти Лакиш О.О. провести відповідну роботу, щодо посилення профілактичної роботи та стану щодо захворюваності у колективах дошкільних навчальних закладів та закладів освіти.

2.1. Про проведену роботу повідомити міську комісію .

  1. 3. Головному лікарю КНП «Нововолинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Попіці О.О. – надати міській комісії інформацію, щодо кількості осіб з підтвердженим діагнозом на COVID-19 та кількість осіб з підозрою захворювання на COVID-19.
  2. Головному лікарю КНП «Нововолинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Попіці О.О. спільно із завідувачем Нововолинського міськрайонного відділом ДУ «Волинський ОЛЦ МОЗ України» Мариніною Н.А.:

4.1. Підготувати відповідні звернення в обласне управління охорони здоровя з проханням пришвидшити виконання ПЛР-тестів.

4.2. Про проведену роботу повідомити міську комісію у найкоротші терміни.

6. Контроль  за  виконанням  даного протокольного рішення  залишаю за собою.

 

 

 

Перший заступник міської комісії

з питань ТЕБ та НС, керівник робіт з ліквідації

надзвичайної ситуації                                                                  А.М.  Сторонський

 

 

Секретар комісії                                                                              О.М. Голованська

 

Нововолинська міська рада

Тел. (03344) 4-12-02
E-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua
45400, м. Нововолинськ,
проспект Дружби, 27

Навігація

  • Новини міста
  • Електронне звернення

Пошук

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

© Copyright - Нововолинська міська рада
38 сесія сьомого скликання Жовтень
Прокрутить наверх