• 0Корзина
Нововолинська міська рада
  • НОВИНИ
  • ПРО МІСТО
    • Історична довідка
    • Міські голови з 1957 року
    • Айдентика міста
    • Ними пишається Нововолинськ
    • Міжнародна співпраця
    • Статут територіальної громади
    • Паспорт громади
    • Комунальні підприємства
    • Промислові підприємства
    • Готелі
    • Ресторани та кафе
    • Заклади торгівлі
    • Аптеки
  • МІСЬКА ВЛАДА
    • КЕРІВНИЙ СКЛАД
      • Міський голова
      • Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради
      • Графік прийому громадян
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Склад виконавчого комітету
      • Структурні підрозділи
      • Регламент виконкому
      • Кодекс етики посадових осіб
      • Консультативно-дорадчі органи
      • Плани роботи виконавчого комітету
    • МІСЬКА РАДА
      • Секретар міської ради
      • Депутати
      • Звіти депутатів міської ради
      • Графік прийому громадян депутатами
      • Постійні комісії
      • Регламент міської ради
      • Кодекс етики депутатів
      • Плани роботи міської ради
      • Депутатські фракції
  • ЖИТЕЛЮ МІСТА
    • СЕРВІСИ
      • ЦНАП
      • Громадський транспорт
      • Державний реєстр виборців
      • Держархбудконтроль
      • Доступ до публічної інформації
      • Захист прав споживачів
      • Електронне звернення
    • БЮДЖЕТ
      • Міський бюджет
        • Виконання бюджету у поточному році
        • Виконання бюджету за минулі роки
        • Звіти
        • Затвердження бюджетів
      • Програмно-цільовий метод
      • Матеріали до бюджетного процесу
    • ЕКОНОМІКА
      • Конкурси Рада
      • Програма соцекономрозвитку
      • Інвестиції
        • Інвестиційна діяльність міста
        • Інвестиційний паспорт
        • Індустріальний парк
        • Перелік об’єктів, які потребують залучення інвестицій
        • Перелік проєктів, які потребують залучення інвестицій
      • Комунальне майно
        • Оренда
        • Приватизація
        • Перелік об’єктів нерухомого майна
      • Використання публічних коштів
        • Державні закупівлі
        • Інформація про використання публічних коштів
        • Аналіз електронних закупівель
      • Відділ праці
      • Заборгованість з виплати зарплат
      • Ставки та пільги зі сплати місцевих податків та зборів
      • Меморандуми про співпрацю у рамках проєктів
    • СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
      • Служба у справах дітей
      • Управління соціального захисту населення
      • Центр соціальних служб
      • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Територіальний центр
    • ЖКГ
      • Центр розвитку ОСББ
      • Житлові питання
      • Комунальні тарифи
      • Установи комунальної сфери
      • Енергозбереження
      • Капітальний та поточний ремонт житлового фонду
      • Перспективний перелік асфальтування доріг
    • ІНФОРМАЦІЯ
      • Податкова інспекція
      • Міський відділ ДРАЦС
      • Заклади охорони здоров’я
      • Управління ПФУ
      • Фонд соціального страхування
      • Центр зайнятості
      • Виконавча служба
      • Пожежно-рятувальна частина
    • ВІД УСТАНОВ
      • Міграційна служба
      • Міський суд
      • Прокуратура
      • Центр пробації
      • Казначейська служба
      • Правова допомога
      • Освіта
      • Культура
    • ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ
      • Перелік місцевих ЗМІ
      • Громадські об’єднання
  • ДОКУМЕНТИ
    • МІСЬКИЙ ГОЛОВА
      • Розпорядження міського голови
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Проекти рішень
      • Рішення виконавчого комітету
      • Протоколи засідань
      • Протоколи комісій
      • Протоколи нарад
    • МІСЬКА РАДА
      • Проекти рішень
      • Рішення міської ради   
      • Протоколи постійних комісій
      • Протоколи засідань
      • Протоколи днів депутата
    • РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
      • Планування регуляторної діяльності
      • Оприлюднення проектів регуляторних актів
      • Відстеження результативності регуляторних актів
      • Інформація про здійснення регуляторної діяльності
  • ІНШЕ
    • Запобігання проявам корупції
    • Очищення влади
    • Реєстр містобудівних умов та обмежень
    • Конкурси кадри
    • Конкурси
  • Пошук
  • Меню



Документи
Ви тут: Головна / Документи / Виконавчий комітет / Протоколи комісій / Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації / Протокол № 3

Протокол № 3

УКРАЇНА

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ  НОВОВОЛИНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проспект Дружби, 27, м. Нововолинськ, 45400, тел. (03344) 41202, тел./факс (03344) 31633

Е-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua Код ЄДРПОУ 04051342

 

ПРОТОКОЛ № 2

засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

  

04 квітня 2020 року  14:00                                                                        м. Нововолинськ

 

ГОЛОВУВАВ: Сторонський А.М. – керівник робіт з ліквідації наслідків НС, перший заступник міського голови, секретар міської ради

 

ПРИСУТНІ:

Члени штабу з ліквідації наслідків НС: Голованська О.М. – начальник відділу надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення,  Ольшевський О.О., – заступник начальника НВ ВП ГУНП у Волинській області, Мельник В.О. – начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства  міського управління ГУ Держпродспоживслужби у Волинській  області, Лешко Я.Ю. – начальник Нововолинського міського управління  Головного управління Держпротспоживслужби у Волинській області.

Запрошені:  Пилипчук Роман Миколайович –   власник готельно-ресторанного комплексу «Три Бобри»; Коновалюк Любов Миколаївна – завідувач бактеріологічної лабораторії Нововолинського міськрайонного відділу ДУ «Волинський ОЛЦ МОЗ України»; Квятковський Ростислав Іванович – лікар з гігієни харчування відділення  організації санітарно гігієнічних досліджень Нововолинського міськрайонного відділу ДУ Волинський ОЛЦ МОЗ України.

Доповідач: Сторонський А.М. – керівник робіт з ліквідації наслідків НС, перший заступник міського голови, секретар міської ради виніс на розгляд питання, щодо  переліку  місць розміщення та об’єктів усіх форм власності, які можуть бути використані для тимчасової обсервації (ізоляції)осіб з ознаками гострої респіраторної хвороби(COVID-19) у місті Нововолинську. Наголосив на тому, що відповідно до Постанови  Головного держаного санітарного лікаря України №6 від 02.04.2020 року З метою протидії поширенню корона вірусної хвороби(COVID-19) Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» затверджено      Тимчасові рекомендації, щодо облаштування спеціалізованих закладів, призначених для обсервації на період карантину у зв’язку з поширенням  корона вірусної хвороби(COVID-19). Відповідно до даних рекомендацій, обсерватори можуть бути утворені в будь- яких закладах в яких є можливість забезпечити дотримання наступних вимог а саме:

  • наявність у кожній кімнаті /номері санітарної кімнати (душова кабіна, туалет, умивальник);
  • наявність централізованого господарсько-питного водопостачання;
  • можливість знезараження стічних вод на місцевих(локальних)каналізаційних очисних спорудах або перед скидом стічних вод у централізовану систему каналізації;
  • придатність для очищення і дезінфекції матеріалів для оздоблення кімнат/номерів та меблів;
  • наявність майданчику для знезараження транспорту;
  • наявність майданчику з твердим покриттям та захистом від опадів для розміщення ємностей для збирання твердих побутових відходів.

 

Доповідач: Мельник В.О. – начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства  міського управління ГУ Держпродспоживслужби у Волинській  області наголосив на тому, що в обсерватор направляються особи, яким не  встановлено діагноз корона вірусна хвороба(COVID-19), на строк 14 календарних днів( тривалість інкубаційного періоду). Також наголосив на тому, що вихід осіб, які перебувають в обсервації за межі кімнат у яких вони перебувають заборонено. Вихід дозволяється тільки в окремих випадках, які   визначаються медичним працівником обсерватору, харчування даних осіб  відбувається безпосередньо в кімнатах, в яких вони перебувають для харчування використовується одноразовий посуд, який після використання знезаражується та  утилізується або багаторазовий посуд, який повинен бути знезараженим, а персонал обсерватору повинен доставляти продукти харчування до дверей кімнат. Побутові відходи, залишки їжі , використаний одноразовий посуд збираються в поліетиленові пакети  по кімнатах та видаляються за межі приміщення обсерватору, після чого поміщуються в водонепроникні  ємності та дезінфікуються. Після чого згідно з інструкцією використання  дезінфікуючого засобу вони  утилізуються як безпечні в епідемічному відношенні відходи. Багаторазовий посуд знезаражується шляхом занурення в дезінфікуючий засіб в концентрації, яка передбачена інструкцією  використання дезінфікуючого засобу. Після експозиції  згідно з інструкцією використання дезінфікуючого засобу багаторазовий посуд миється відповідно до правил підприємств громадського харчування.

Доповідач: Лешко Я.Ю. – начальник Нововолинського міського управління  Головного управління Держпротспоживслужби у Волинській області додав , що

приміщення обсерватору повинно бути розділено на «чисту» та «брудну» зону,

які розділяються дверима. Обслуговуючий персонал,  розміщується в чистій зоні

за відсутності конструктивної можливості розмежування приміщень   в окремій

будівлі. Саму організацію і координацію проведення протиепідемічних заходів в

обсерваторах забезпечують керівники обсерваторів. Персонал обсерватору

повинен бути підготовлений та проінструктований з усіх питань.

 

Доповідач: Ольшевський О.О., – заступник начальника НВ ВП ГУНП у

Волинській області-наголосив на тому, що в обсерваторах забезпечується цілодобова охорона. Співробітники охорони повинні бути забезпечені необхідними засобами індивідуального захисту та проінструктовані щодо заходів безпеки. Обсерватор працює цілодобово. На територію обсерватору та в будівлю не допускається осіб які не задіяні в забезпеченні роботи обсерватора в тому числі і родичів.

Доповідач: Мельник В.О. – начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства  міського управління ГУ Держпродспоживслужби у Волинській  області, доповнив , що в обсерваторі проводиться спостереження медичними працівниками з метою виявлення осіб з симптомами корона вірусної хвороби(COVID-19). При виявленні хворого з симптомами короно вірусної хвороби(COVID-19) його переводять до закладу охорони здоровя. Контактних осіб ізолюють в окремих кімнатах. При підтвердженні діагнозу всі контактні особи переводяться в ізолятори. А у приміщенні де перебував хворий з контактними особами, та коридорах проводиться заключна дезінфекція. Для всіх хто проживав у кімнаті з хворими збільшується тривалість обсервації на строк інкубаційного періоду(14 днів)з моменту госпіталізації хворого та проведення заключної дезінфекції у приміщенні обсерватору. Відходи, які утворюються в кімнатах обсерватора повинні бути розглянуті як категорія В – епідемічно небезпечні відходи. Порядок їх збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення, утилізації видалення знезараження нормується Державними санітарно епідемічними правилами і нормами , щодо поводження з медичними відходами , які затверджені наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.

Заслухавши інформацію члени штабу з ліквідації наслідків НС та запрошені

 

ВИРІШИЛИ:

  1. Враховуючи ряд вище вказаних факторів, визначити місцем обсервації на період карантину у зв’язку із поширенням кроновірусної хвороби (COVID-19)  готельно розважальний комплекс «Три Бобри», який знаходиться за адресою Волинська обасть Іваничівський район с.Литовеж вул.Львівська , 26. Дане місце обсервації налічує 25 кімнат і 80 ліжкомісць.

 

Керівник робіт з ліквідації

надзвичайної ситуації                                          А.М. Сторонський

 

Завантажити файл

 

Нововолинська міська рада

Тел. (03344) 4-12-02
E-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua
45400, м. Нововолинськ,
проспект Дружби, 27

Навігація

  • Новини міста
  • Електронне звернення

Пошук

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

© Copyright - Нововолинська міська рада
ПРОТОКОЛ  № 8 Протокол №5
Прокрутить наверх