• 0Корзина
Нововолинська міська рада
  • НОВИНИ
  • ПРО МІСТО
    • Історична довідка
    • Міські голови з 1957 року
    • Айдентика міста
    • Ними пишається Нововолинськ
    • Міжнародна співпраця
    • Статут територіальної громади
    • Паспорт громади
    • Комунальні підприємства
    • Промислові підприємства
    • Готелі
    • Ресторани та кафе
    • Заклади торгівлі
    • Аптеки
  • МІСЬКА ВЛАДА
    • КЕРІВНИЙ СКЛАД
      • Міський голова
      • Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради
      • Графік прийому громадян
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Склад виконавчого комітету
      • Структурні підрозділи
      • Регламент виконкому
      • Кодекс етики посадових осіб
      • Консультативно-дорадчі органи
        • Громадська рада
        • Молодіжна рада
      • Плани роботи виконавчого комітету
    • МІСЬКА РАДА
      • Секретар міської ради
      • Депутати
      • Звіти депутатів міської ради
      • Графік прийому громадян депутатами
      • Постійні комісії
      • Регламент міської ради
      • Кодекс етики депутатів
      • Плани роботи міської ради
      • Депутатські фракції
  • ЖИТЕЛЮ МІСТА
    • СЕРВІСИ
      • Державний реєстр виборців
      • ЦНАП
      • Громадський транспорт
      • Держархбудконтроль
      • Доступ до публічної інформації
      • Захист прав споживачів
      • Електронне звернення
    • БЮДЖЕТ
      • Бюджет громади
        • Виконання бюджету у поточному році
        • Виконання бюджету за минулі роки
        • Звіти
        • Затвердження бюджетів
      • Програмно-цільовий метод
      • Матеріали до бюджетного процесу
    • ЕКОНОМІКА
      • Конкурси Рада
      • Конкурси громадських проєктів
      • Програма соцекономрозвитку
      • Інвестиції
        • Інвестиційна діяльність міста
        • Інвестиційний паспорт
        • Індустріальний парк
        • Перелік об’єктів, які потребують залучення інвестицій
        • Перелік заходів, які потребують залучення інвестицій
      • Комунальне майно
        • Оренда
        • Приватизація
        • Перелік об’єктів нерухомого майна
      • Використання публічних коштів
        • Державні закупівлі
        • Інформація про використання публічних коштів
        • Аналіз електронних закупівель
      • Відділ праці
      • Ставки та пільги зі сплати місцевих податків та зборів
      • Меморандуми про співпрацю у рамках проєктів
    • СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
      • Служба у справах дітей
      • Управління соціального захисту населення
      • Центр соціальних служб
      • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація для ВПО
      • Територіальний центр
    • ЖКГ
      • Центр розвитку ОСББ
      • Житлові питання
      • Комунальні тарифи
      • Установи комунальної сфери
      • Енергозбереження
      • Капітальний та поточний ремонт житлового фонду
      • Перспективний перелік асфальтування доріг
    • УСТАНОВИ МІСТА
      • Заклади охорони здоров’я
      • Безоплатна правова допомога
      • Державні установи
    • ОСВІТА, КУЛЬТУРА, СПОРТ
      • Освіта
      • Культура
      • Молодь та спорт
    • ГОЛОС ГРОМАДСЬКОСТІ
      • Перелік місцевих ЗМІ
      • Громадські об’єднання
  • ДОКУМЕНТИ
    • МІСЬКИЙ ГОЛОВА
      • Розпорядження міського голови
    • ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
      • Проекти рішень
      • Рішення виконавчого комітету
      • Протоколи засідань
      • Протоколи комісій
      • Протоколи нарад
    • МІСЬКА РАДА
      • Проекти рішень
      • Рішення міської ради   
      • Протоколи постійних комісій
      • Протоколи засідань
    • РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
      • Планування регуляторної діяльності
      • Оприлюднення проектів регуляторних актів
      • Відстеження результативності регуляторних актів
      • Інформація про здійснення регуляторної діяльності
  • ІНШЕ
    • Муніципальна варта
    • Запобігання проявам корупції
    • Очищення влади
    • Реєстр містобудівних умов та обмежень
    • Конкурси кадри
  • Пошук
  • Меню
Документи
Ви тут: Головна / Документи / Виконавчий комітет / Протоколи комісій / Комісія з соціальних питань / ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5

ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 5

                                                   ВИТЯГ З  ПРОТОКОЛУ № 5

                                              засідання  комісії з соціальних питань

12. 02.2021р. м.Нововолинськ

Заступник голови комісії:     Волчанюк Н.

Секретар :                               Некрасова К..

Члени  комісії :                      Генієвська А..

                                                Мартинюк О.

                                                Кравчук Ю.

                                                Луцюк В.

                                                Роменська І.

                                                Журавська В.

Про     призначення     одноразової     матеріальної    допомоги громадянам міста та  смт. Благодатного.

 

ВИРІШИЛИ:

1) пропонувати виконавчому комітету надати грошову допомогу   громадянам:

  1.             1. Андрєєв О. П.   …………………..
  2.             БаришніковО.В.   ………………
  3.     Гаврилюк В.А. ……………………
  4. Гудович Л.П.  …………………….
  5. Демчунь Н.В. …………………….
  6. Дяків Ж.І. ……………………….
  7. Денисюк Н.А. …………………. …
  8. Жолудь В.М. ……………………
  9. Кам’янчук Г.В. …………………

10.Кірнос К.Д. ………………………

11.Мохнюк Н.С. …………………….

12.Назарчук А.Ф. …………………….

13.Олексюк В.Г. ……………………..

  1. Парчук Н.С. ……………………..

15.Падусенко В.П. …………………..

16.Приказюк Л.Т. …………………….

17.Степюк Ю.В……………………….

18Сікорська Г.І. ………………………

19.Соколов М.В……………………….

20.Сенатор Н.В. ………………………

21.Стецюк М.П……………………….

22.Строчек О.П. ………………………

23.Сівак В.В. …………………………

24.Толочко Р.І. ………………………..

25.Щетинець Л.І. …………………….

26.Шалина М.В. ………………………

27.Шимчук В.І. ……………………….

28.Яворська Р.Т. ………………………

29.Ясинчук О.М. ……………………….

 

Рішення прийнято одноголосно

2) пропонувати виконавчому комітету надати одноразову грошову допомогу сім’ї військовослужбовця, який опинився в складних життєвих обставинах:

Дмитрук А.М. …………………..

 

Рішення прийнято одноголосно

3) відмовити громадянам:

  1. Джус О.Г. – в  зв’язку з тим,  що заявниця отримала одноразову допомогу згідно рішення виконавчого комітету № 24 від  22. 01. 2021 р. в сумі 1239,00 грн.
  2. Захарова Т.А. – в зв’язку з відсутністю повного пакету документів щодо лікування.
  3. Єфремов В.Ю. – в зв’язку тим, що у відповідності до Порядку  використання коштів бюджету міської територіальної громади, передбачених на реалізацію Цільової програми соціального захисту населення на 2021-2025 рр. одноразова допомога надається мешканцям міської територіальної громади пов’язане з довготривалим та дорого вартісним лікуванням, на ліквідацію пожежі та стихійного лиха при наявності підтверджуючих документів.
  4. Кошелінська О.С. –  в  зв’язку з тим, що одноразова допомога на поховання  учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни у розмірі 2189 грн. надається згідно Порядку надання  використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, затвердженого розпорядженням Волинської ОДА від 21.05.2019р № 267
  5.   Лукашук Н.М.  – в зв’язку з тим, що  згідно Порядку використання коштів бюджету міської територіальної громади , передбачених на реалізацію Цільової програми соціального захисту населення на 2021-2025 рр. одноразова допомога надається мешканцям Нововолинської міської територіальної громади, які зареєстровані в даній територіальній  одиниці.
  6.      Рубель В.Г –  в зв’язку з тим, що дохід  сім’ї перевищує два прожиткових мінімуми на одну особу.
  7.       Сень А.В.. –  в зв’язку в зв’язку з тим, що заявник працює і йому буде проводитись виплата згідно лікарняного листа.
  8.     Хорунжий Р.Б. –  в зв’язку тим, що у відповідності до Порядку  використання коштів бюджету міської територіальної громади, передбачених на реалізацію Цільової програми соціального захисту населення на 2021-2025 рр. одноразова допомога надається мешканцям міської територіальної громади пов’язане з довготривалим та дорого вартісним лікуванням, на ліквідацію пожежі та стихійного лиха при наявності підтверджуючих документів.
  9.     Ших Г.Ф –  в зв’язку з тим, що дохід  сім’ї перевищує два прожиткових мінімуми на одну особу.
  10.    10. Ших М.М –   в зв’язку з тим, що дохід  сім’ї перевищує два прожиткових мінімуми на одну особу.

 

Рішення прийнято одноголосно

 

          4) пропонувати  виконавчому комітету перенести розгляд справи

Пушкарук Т.М. – для подальшого  проведення обстеження умов проживання.

 

 

Заступник  голови комісії                                                                              Н. Волчанюк

 

Секретар                                                                                                          К.Некрасова

 

Згідно з оригіналом:

 

Секретар                                                                                                          К.Некрасова

 

12.02.2021 р

Нововолинська міська рада

Тел. (03344) 4-12-02
E-mail: vykonk@nov-rada.gov.ua
45400, м. Нововолинськ,
проспект Дружби, 27

Навігація

  • Новини міста
  • Електронне звернення

Пошук

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

© Copyright - Нововолинська міська рада
ПРОТОКОЛ № 4 4 сесія восьмого скликання
Прокрутить наверх