ІІІ квартал 2019 року

                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                    рішення виконавчого комітету міської ради

                                                                                                                                                    20.06.2019 №  202

 

ПЛАН РОБОТИ

виконавчого комітету Нововолинської міської ради

на ІІІ квартал 2019 року

І. Перелік основних питань для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради:

 

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності здійснення заходу Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4 5

 

1. Про підсумки виконання бюджету міста за І півріччя 2019 року.

 

з метою оцінки фінансово-бюджетної ситуації у місті липень Перший заступник міського голови, секретар ради  Сторонський А. М., начальник фінансового управління Бурочук Г. В.
2. Про затвердження коефіцієнта спів-відношення кількості пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд на ІІІ квартал 2019 року. аналіз стану роботи липень Перший заступник міського голови, секретар ради Сторонський А.М., начальник соціального захисту населення Волчанюк Н. Б.
3. Про затвердження мережі класів і контин-генту учнів Нововолинських загально-освітніх навчальних закладів, годин для організації науково-дослідницької, експе-риментальної роботи, спецкурсів, для проведення експерименту з особистісно зорієнтованого навчання на 2019/2020 навчальний рік. аналіз стану роботи вересень Перший заступник міського голови, секретар ради  Сторонський А. М., начальник управління освіти               Лакиш О.О.

  

П. Перелік питань, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

за участю міського голови, першого заступника міського голови, секретаря ради, заступників міського голови,

керуючої справами міськвиконкому

 

Питання, які розглядатимуться на нарадах у міського голови Сапожнікова В. Б.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про нагальні проблеми і завдання з їх вирішення у питаннях, віднесених законами України до повноважень виконавчого комітету Нововолинської міської ради. аналіз проблемних питань та оперативне реагування щопонеділка Перший заступник міського голови, секретар ради, заступники міського голови, керуюча справами міськвиконкому
2. Про виконання міського бюджету та погашення заборгованості перед міським бюджетом за попередні місяці (у разі наявності). аналіз стану справ з метою вжиття заходів. Засідання робочої групи з питань сплати податків та інших обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів щомісяця Відділ економіки, фінансове управління, Нововолинське відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області, відділ у м. Нововолинську міськрайонного управління в Іваничівському районі та м. Новово-линську Головного управління Держгеокадастру у Волинській області

 

 

Питання, які  передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у першого заступника міського голови, секретаря ради Сторонського А. М.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2

3

4 5
1. Засідання комісії з питань захисту прав дитини. аналіз стану справ щомісяця Служба у справах дітей
2. Засідання координаційної ради у справах дітей. аналіз стану справ вересень Служба у справах дітей
3. Про підготовку проектів документів та організацію проведення сесії міської ради. на виконання вимог Закону України «Про місцеве самовря-дування в Україні» щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
4. Про організацію кадрової роботи в апараті виконавчого комітету. на виконання вимог законодавства про працю, служби в органах місцевого самоврядування, тощо щомісяця Відділ кадрової роботи та з питань запобігання і виявлення корупції
5. Про організацію пасажирських перевезень на території м. Нововолинська та               сел. Благодатне. аналіз стану справ по мірі необхідності Відділ транспорту та зв’язку
6. Про стан виділення земельних ділянок учасникам АТО. з метою першочергового забезпечення розгляду заяв відповідно до розпоря-джень Кабінету Міністрів щокварталу Відділ у м. Нововолинську міськра-йонного управління в Іваничівському районі та м. Нововолинську Голов-ного управління Держгеокадастру у Волинській області

 

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

 у заступника міського голови Рожелюка В. Д.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
  1. Про стан розрахунків підприємств та населення за комунальні послуги. аналіз стану розрахунків щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
2. Про забезпечення належного санітарного стану та благоустрою міста. забезпечення благоустрою міста двічі на місяць Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
3. Про виконання заходів цільових програм спрямованих на підвищення, до належного рівня, якості дорожнього господарства, благоустрою, забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, в тому числі з питань житлової політики, якості питної води, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження забезпечення розвитку житлово-комуналь-ного господарства щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
4. Про освоєння бюджетних коштів. аналіз стану справ щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
5. Про комплексний розвиток житлово-комунального господарства у сфері водо-, тепло-, газо- і електропостачання, водовідведення, експлуатації і ремонту житла,  дорожнього господарства та благоустрою за участю керівників житлово-комунальних підприємств міста. забезпечення розвитку житлово-комуналь-ного господарства постійно Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
6. Про  економічну обґрунтованість тарифів, своєчасне коригування, забезпечення рентабельності та прибутку в тарифах. забезпечення розвитку житлово-комуналь-ного господарства щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
7. Засідання постійно діючої комісії з розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання. аналіз стану справ щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
8. Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради. згідно плану роботи щомісяця Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців
9. Засідання комісії ТЕБ та НС. згідно плану роботи щомісяця Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
10. Про хід реалізації у місті вимог містобудівного законодавства. моніторинг дотрима-ння забудовниками законодавства при забезпеченні містобу-дівної політики по мірі необхідності Відділ державного архітектурно-будівельного контролю

 

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у заступника міського голови Громика О. І.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
  1. Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, організаціях, установах міста. у порядку контролю

 

щомісяця Відділ з питань праці
  2. Розгляд інформації Нововолинсько-Іваничівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Волинській області щодо виплати заробітної плати працівникам міста в розмірі менше чи на рівні мінімальної заробітної плати. у порядку контролю

 

щомісяця Відділ з питань праці,

Нововолинсько-Іваничівське об’єд-нане управління Пенсійного фонду у Волинській області, Нововолинське відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області

3. Засідання робочої групи з питань сплати податкових та інших платежів до бюджетів усіх рівнів. у порядку контролю щомісяця Відділ економіки, Нововолинське відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області
4. Засідання робочої групи з аналізу причин збиткової та малоприбуткової діяльності суб’єктів підприємництва. у порядку контролю щокварталу Відділ економіки, Нововолинське відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області

 

5. Засідання конкурсної комісії по визначенню переможця конкурсу на право оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Нововолинська. згідно плану роботи по мірі необхідності Відділ економіки
  6. Проведення засідання спостережної комісії. згідно плану роботи щомісяця Управління соціального захисту населення, міський центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, служба у справх дітей
7. Про стан травматизму невиробничого характеру на засіданні комісії з питань безпечної життєдіяльності населення. аналіз проблемних питань та оперативне реагування вересень Відділ з питань праці

  

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у керуючої справами виконкому Магдисюк В. А.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про стан виконавської дисципліни у виконкомі міської ради. аналіз стану справ щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
2. Про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті.

 

на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
3. Про стан наповнення веб-сайту Нововолинської міської ради. у порядку контролю щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
4. Про організацію та проведення загально-міських заходів. відзначення визначних подій, дат, імен щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури, відділ у справах молоді та спорту
5. Про висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у ЗМІ. на виконання вимог законодавства про пресу та інформацію, тощо щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
6. Про підготовку проектів документів та організацію проведення засідання виконавчого комітету. на виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щомісяця Відділ організаційно-виконавчої роботи

 

 

 

7. Про підсумки оздоровлення дітей соціально-незахищених верств населення за кошти субвенції обласного та міського               бюджетів. аналіз стану роботи липень Відділ з питань молоді та спорту 
8. Про профілактичні заходи з молоддю у позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Прикордонник» з питань формування здорового способу життя у рамках акції «Відповідальність починається з мене». аналіз стану роботи серпень Відділ з питань молоді та спорту 
9. Про проведення організаційно-масових  заходів до Дня Незалежності, Дня міста та Дня шахтаря. аналіз стану роботи серпень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури, відділ з питань молоді та спорту 
10. Про проведення заходів до Дня фізичної культури і спорту. аналіз стану роботи вересень Відділ з питань молоді та спорту 

 

 

ІІI.  Перелік актів законодавства, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, міського голови,

рішень міської рди та виконавчого комітету міської ради, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю

за участю міського голови, першого заступника міського голови, секретаря ради,

заступників міського голови, керуючого справами міськвиконкому

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю міського голови Сапожнікова В. Б.

 

з/п

Документ Обґрунтування необ-хідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Про тимчасову робочу групу з розробки Стратегії розвитку міста Нововолинська до 2025 року. аналіз стадії розробки щокварталу Заступник міського голови Громик О.І.,  сектор з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та грантів.
2. Доручення голови Волинської облдержадміністрації від 24 липня 2015 року № 4922/17/2-15 «Про виділення земельних ділянок учасникам АТО». аналіз стану виконання щокварталу Перший заступник міського голови, секретар ради Сторонський А. М., відділ у м. Нововолинську міськра-йонного управління в Івани-чівському районі та м. Новово-линську Головного управління Держгеокадастру у Волинській області
3. Рішення виконавчого комітету від 20 грудня 2018 року № 455 «Про невідкладні заходи щодо ліквідації та запобігання виникнення стихійної торгівлі в місті Нововолинську». аналіз стану виконання щомісяця Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, ВУКГ, ТОВ «Нововолинський госпрозрахунковий ринок», відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
4. Рішення виконавчого комітету від 24 січня 2019 року № 6 «Про підсумки виконання бюджету міста за 2018 рік». аналіз стану виконання щомісяця Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, фінансове управління
5. Розпорядження міського голови від 17 квітня 2019 року № 63-р «Про організацію виконання бюджету міста у 2019 році». аналіз стану виконання липень Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, фінансове управління
6. Рішення міської ради від 20 лютого 2019 року № 29/1 «Про криміногенну ситуацію та результати службової діяльності Нововолинського відділення поліції Володимир-Волинського ВП ГУНП у Волинській області за 2018 рік». аналіз стану виконання щокварталу Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків
7. Рішення виконавчого комітету від 15 травня 2019 року № 163 «Про підсумки роботи підприємств, організацій, установ міста та смт. Благодатне в осінньо-зимовий період 2018-2019 рр. та заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років» аналіз стану виконання вересень Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, Благодатний селищний голова

  

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

першого заступника міського голови, секретаря ради Сторонського А. М.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Указ Президента України від 12 травня 2018 року № 123 «Про підтримку розвитку системи спортивної реабілітації учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції». аналіз стану виконання щомісяця Управління соціального захисту населення
2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 червня 2017 року № 394-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2017-2018 роки». аналіз стану виконання щокварталу Відділ «Центр надання адміністративних послуг у м. Ново-волинську»
3. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 06 січня 2017 року № 14 «Про активізацію роботи щодо забезпечення в області належних умов прав людей з інвалідністю». у порядку контролю щокварталу Управління праці та соціального захисту населення
4. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 27 вересня 2017 року № 488 «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення безперешкодного доступу осіб з особливими освітніми потребами до перших поверхів будівель та приміщень загальноосвітніх навчальних закладів області

на період до 2019 року».

у порядку контролю щокварталу Управління освіти
5. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 10 квітня 2017 р. № 183 «Про затвердження плану заходів щодо виконання в області Державної цільової Програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року». у порядку контролю щопівроку Управління праці та соціального захисту населення
6. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 31 травня 2019 року № 287 «Про здійснення заходів з підготовки до проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року». у порядку контролю липень Відділ ведення Державного реєстру виборців, відділ організаційно-виконачої роботи
7. Розпорядження міського голови від 13 травня 2019 року № 43-ра «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2019 році» у порядку контролю щомісяця Відділ у справах молоді та спорту

 

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

заступника міського голови Рожелюка В.Д.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Доручення голови Волинської облдержадміністрації від 24 лютого 2015 року № 1072/17/2-15 «Про питання соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та зони проведення АТО». у порядку контролю щомісяця Відділ правової роботи та житлових питань
2. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 26 грудня 2017 р. № 660 «Про вжиття заходів у сфері поводження з відходами в області». у порядку контролю щокварталу Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
3. Розпорядження міського голови  від 26 лютого 2016 року № 30-ра «Про створення комісії для перевірок обсягів якості та вартості наданих житлово-комунальних послуг, розгляду питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги». у порядку контролю щокварталу Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
4 Розпорядження міського голови від 16 лютого 2016 року № 25-ра «Про попередження надзвичайних ситуацій (подій) і пожеж, недопущення загибелі та травмування на них людей». у порядку контролю щокварталу Відділ з питань  надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
5. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 29 січня 2018 року № 59 «Про затвердження плану заходів із реалізації у Волинській області правопросвітницького проекту «Я маю право». у порядку контролю щокварталу Відділ правової роботи та житлових питань
6. Розпорядження міського голови від 08.11.2016 № 109-р «Про окремі заходи з питань військового обліку». у порядку контролю щокварталу Відділ оборонно-мобілізаційної роботи
7. Розпорядження міського голови від 27 листопада 2018 року № 103-ра «Про річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) відділу державного архітектурно-

будівельного контролю виконавчого комітету Нововолинської міської ради на 2019 рік».

у порядку контролю вересень Відділ державного архітектурно-

будівельного контролю

8. Розпорядження міського голови від 22 травня 2019 року № 75-р «Про забезпечення безпеки людей на водних об’єктах міста». у порядку контролю липень серпень Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

 

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

заступника міського голови Громика О. І.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Рішення виконкому від 27 вересня 2017 р.           № 249 «Про стан виплати заробітної плати на підприємствах і організаціях  міста». у порядку контролю щокварталу Відділ з питань праці
2. Розпорядження голови Волинської  облдержадміністрації від 25 жовтня 2007 року                             № 417 «Про утворення робочої групи з аналізу причин збитковості та малоприбуткової діяльності суб’єктів підприємництва». аналіз стану виконання щокварталу Відділ економіки
3. Розпорядження міського голови від 17 травня 2016 року № 42-р «Про робочу групу з питань сплати податкових та інших обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів». аналіз стану виконання щокварталу Відділ економіки
   4. Розпорядження міського голови від 16.12.2016 № 129-р «Про комісію з координації дій державних органів, що здійснюють державний контроль за виробництвом і обігом підакцизних товарів (паливо, спирт, алкогольні напої та тютюнові вироби) в місті». у порядку контролю щокварталу Відділ торгівлі, побуту, захисту прав споживачів, Нововолинське відділення Володимир-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області
5. Розпорядження міського голови від 12 березня 2018 р. № 23-р «Про створення робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг, які здійснюють господарську діяльність на території міста». у порядку контролю щокварталу Відділ торгівлі, побуту, захисту прав споживачів
6. Розпорядження міського голови від 30 листопада 2018 року № 104-ра «Про річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) відділу з питань праці виконавчого комітету Нововолинської міської ради на 2019 рік». у порядку контролю липень Відділ з питань праці
7. Рішення виконкому від 18 вересня 2018 року № 292 «Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців Нововолинської міської ради за 9 місяців 2018 року». аналіз стану виконання липень Відділ ведення Державного реєстру виборців
8. Розпорядження міського голови від 21 січня 2019 року № 9-р «Про утворення комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат». у порядку контролю серпень Відділ з питань праці
9. Розпорядження міського голови від 21 січня 2019 року № 11-р «Про утворення робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення» у порядку контролю щомісяця Відділ з питань праці

  

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

керуючої справами виконкому Магдисюк В. А.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Доручення голови Волинської облдерж-адміністрації від 18 лютого 2017 року                         № 955/17/2-15 «Про адміністративні послуги». у порядку контролю щомісяця Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
2. Розпорядження голови Волинської облдержадміністрації від 29 грудня 2006 року № 466 «Про стан виконавської дисципліни». аналіз стану виконання щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
3. Розпорядження міського голови від 29 січня 2018 р. № 13-ра «Про Положення про функціонування офіційного веб-сайту Нововолинської міської ради». аналіз стану виконання щокварталу Відділ внутрішньої політики, взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю
4. Розпорядження міського голови від 05 травня 2018 р. № 43-ра «Про реагування керівників виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій міської комунальної власності на критичні матеріали засобів масової інформації». аналіз стану виконання щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю
5. Рішення виконкому від 20 грудня 2018 року № 451 «Про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг у місті Нововолинську» виконавчого комітету міської ради. аналіз стану виконання щокварталу Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
6. Розпорядження міського голови від 22 січня 2019 року № 7-ра «Про затвердження заходів щодо реалізації у 2019 році міської цільової соціальної програми підтримки молоді на 2017-2020 рр.». аналіз стану виконання щокварталу Відділ з питань молоді і спорту
7. Розпорядження міського голови від 12 лютого 2019 року № 13-ра «Про затвердження заходів щодо виконання у 2019 році Міської цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2017-2020 роки». аналіз стану виконання щокварталу Відділ з питань молоді і спорту

 

ІV. Основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується

виконавчим комітетом міської ради або за його участю

 

з/п

Зміст заходу Обґрунтування необхідності здійснення заходу Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Заходи з відзначення Днів Добросусідства. згідно з робочим планом серпень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури, відділ у справах молоді та спорту
2. Заходи з відзначення Дня Державного Прапора України. відповідно до Указу Президента України від 23.08.2004               № 987/2004 серпень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури
 3. Заходи з відзначення Дня незалежності України. відповідно до Указу Президента України від 01.11.2010                 № 990/2010 серпень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури
4. Заходи з відзначення Дня міста і Дня шахтаря. відзначення професійного свята серпень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури, відділ торгівлі, відділ організаційно-виконавчої роботи