ІІ квартал 2020 року

                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                                    рішення виконкому

                                                                                                                                                    19.03.2020 №  91

 

ПЛАН РОБОТИ

виконавчого комітету Нововолинської міської ради

на ІІ квартал 2020 року

 

І. Перелік основних питань для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради:

 

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності здійснення заходу Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4 5

 

1. Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2020 року.

 

з метою оцінки фінансово-бюджетної ситуації у місті квітень Перший заступник міського голови, секретар ради  Сторонський А. М., начальник фінансового управління Бурочук Г. В.
2. Про затвердження коефіцієнта спів-відношення кількості пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд на ІІ квартал 2020 року. аналіз стану роботи квітень Перший заступник міського голови, секретар ради Сторонський А.М., начальник соціального захисту населення Волчанюк Н. Б.
3. Про підсумки роботи підприємств, організацій і установ в осінньо-зимовий період 2019-2020 рр. та заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2020 -2021 рр. з метою моніторингу та контролю

 

травень Радник міського голови Рожелюк В.Д., начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації Миронюк Б.П.
4. Про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг в м. Ново-волинську». аналіз стану роботи червень Керуюча справами виконкому Магдисюк В.А., начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг в м. Нововолинську» Ковальчук А.П.

 II. Перелік питань, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

за участю міського голови, першого заступника міського голови, секретаря ради, заступників міського голови,

керуючої справами міськвиконкому

 

Питання, які розглядатимуться на нарадах у міського голови Сапожнікова В. Б.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про нагальні проблеми і завдання з їх вирішення у питаннях, віднесених законами України до повноважень виконавчого комітету Нововолинської міської ради. аналіз проблемних питань та оперативне реагування щопонеділка Перший заступник міського голови, секретар ради, заступники міського голови, керуюча справами міськвиконкому
2. Про виконання міського бюджету та погашення заборгованості перед міським бюджетом за попередні місяці (у разі наявності). аналіз стану справ з метою вжиття заходів. Засідання робочої групи з питань сплати податків та інших обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів щомісяця Відділ економіки, фінансове управління, Нововолинське управління ГУ ДПС у Волинській області, відділ у м. Нововолинську міськрайонного управління в Іваничівському районі та м. Новово-линську Головного управління Держгеокадастру у Волинській області

 

Питання, які  передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у першого заступника міського голови, секретаря ради Сторонського А. М.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2

3

4 5
1. Засідання комісії з питань захисту прав дитини. аналіз стану справ щомісяця Служба у справах дітей
2. Проведення заходу до Великодніх свят для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. з метою соціальної підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування квітень Служба у справах дітей
3. Про організацію оздоровчої кампанії 2020 року. аналіз стану справ квітень Відділ з питань молоді та спорту 
4. Засідання координаційної ради у справах дітей. аналіз стану справ травень Служба у справах дітей
5. Проведення заходів до Дня захисту дітей. з метою соціальної підтримки дітей в місті червень Служба у справах дітей
6. Про підготовку проектів документів та організацію проведення сесії міської ради. на виконання вимог Закону України «Про місцеве самовря-дування в Україні» щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
7. Про організацію кадрової роботи в апараті виконавчого комітету. на виконання вимог законодавства про працю, служби в органах місцевого самоврядування, тощо щомісяця Відділ кадрової роботи та з питань запобігання і виявлення корупції
8. Про організацію пасажирських перевезень на території м. Нововолинська та                       сел. Благодатне. аналіз стану справ по мірі необхідності Відділ транспорту та зв’язку
9. Про стан виділення земельних ділянок учасникам АТО. з метою першочергового забезпечення розгляду заяв відповідно до розпоря-джень Кабінету Міністрів щокварталу Відділ у м. Нововолинську міськра-йонного управління в Іваничівському районі та м. Нововолинську Голов-ного управління Держгеокадастру у Волинській області
10. Про роботу таборів з денним перебуванням та позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Прикордонник» аналіз стану справ червень Відділ з питань молоді та спорту 

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у заступника міського голови Громика О. І.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
  1. Про стан погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, організаціях, установах міста. у порядку контролю

 

щомісяця Відділ з питань праці
  2. Розгляд інформації Нововолинськ-Іваничівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Волинській області щодо виплати заробітної плати працівникам міста в розмірі менше чи на рівні мінімальної заробітної плати. у порядку контролю

 

щомісяця Відділ з питань праці, Нововолинськ-Іваничівське об’єднане управління Пенсійного фонду у Волинській області, Нововолинське управління ГУ ДПС у Волинській області
3. Засідання робочої групи з питань сплати податкових та інших платежів до бюджетів усіх рівнів. у порядку контролю щомісяця Відділ економіки, Нововолинське управління ГУ ДПС у Волинській області
4. Засідання робочої групи з аналізу причин збиткової та малоприбуткової діяльності суб’єктів підприємництва. у порядку контролю щокварталу Відділ економіки, Нововолинське управління ГУ ДПС у Волинській області

 

5. Засідання конкурсної комісії по визначенню переможця конкурсу на право оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Нововолинська. згідно плану роботи по мірі необхідності Відділ економіки
6. Проведення передприватизаційної роботи відповідно до законодавства України з метою приватизації нерухомих об‘єктів комунальної власності. у порядку контролю

 

протягом кварталу Відділ економіки
  7. Засідання спостережної комісії. згідно плану роботи щомісяця Управління соціального захисту населення, міський центр соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, служба у справх дітей
8. Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради. згідно плану роботи щомісяця Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців
9. Про підготовку та проведення в місті Дня охорони праці. з метою привернення уваги суспільства, органів державної влади, суб’єктів господарювання, громадських органі-зацій до питань охоро-ни праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та профе-сійним захворюванням, вшанування пам’яті осіб, які загинули на виробництві 28 квітня Відділ з питань праці
10. Про стан травматизму невиробничого характеру на засіданні комісії з питань безпечної життєдіяльності населення. аналіз проблемних питань та оперативне реагування червень Відділ з питань праці

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

 у радника міського голови Рожелюка В. Д.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
  1. Про стан розрахунків підприємств та населення за комунальні послуги. аналіз стану розрахунків щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
2. Про забезпечення належного санітарного стану та благоустрою міста. забезпечення благоустрою міста двічі на місяць Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
3. Організація та проведення загальноміської наради по влаштуванню міської толоки та акції «За чисте довкілля». аналіз стану справ квітень Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
4. Про освоєння бюджетних коштів. аналіз стану справ щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
5. Про комплексний розвиток житлово-комунального господарства у сфері водо-, тепло-, газо- і електропостачання, водовідведення, експлуатації і ремонту житла,  дорожнього і зеленого господарства та благоустрою за участю керівників житлово-комунальних підприємств міста. забезпечення розвитку житлово-комуналь-ного господарства постійно Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
6. Про  економічну обґрунтованість тарифів, своєчасне коригування, забезпечення рентабельності та прибутку в тарифах. забезпечення розвитку житлово-комуналь-ного господарства щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
7. Засідання постійно діючої комісії з розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання. аналіз стану справ щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
8. Про виконання заходів цільових програм спрямованих на підвищення до належного рівня якості дорожнього господарства, благоустрою, забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, в тому числі з питань житлової політики, якості питної води, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження. забезпечення розвитку житлово-комуналь-ного господарства щомісяця Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
9. Засідання комісії ТЕБ та НС. згідно плану роботи щомісяця Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
10. Про хід реалізації у місті вимог містобудівного законодавства. моніторинг дотрима-ння забудовниками законодавства при забезпеченні містобу-дівної політики по мірі необхідності Відділ державного архітектурно-будівельного контролю

  

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у керуючої справами виконкому Магдисюк В. А.

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про стан виконавської дисципліни у виконкомі міської ради. аналіз стану справ щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
2. Про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті.

 

на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» щокварталу Відділ організаційно-виконавчої роботи
3. Про стан наповнення веб-сайту Нововолинської міської ради. у порядку контролю щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
4. Про організацію та проведення загально-міських заходів. відзначення визначних подій, дат, імен щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури, відділ у справах молоді та спорту
5. Про висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у ЗМІ. на виконання вимог законодавства про пресу та інформацію, тощо щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
6. Про підготовку проектів документів та організацію проведення засідання виконавчого комітету. на виконання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щомісяця Відділ організаційно-виконавчої роботи
7. Про підготовку та проведення місячника «Спорт для всіх – спільна турбота». аналіз стану роботи квітень Відділ з питань молоді та спорту 

 

8. Про проведення заходів до Дня Європи. аналіз стану роботи травень Відділ з питань молоді та спорту 
9. Про підготовку до Міжнародного Дня захисту дітей. аналіз стану роботи травень Відділ з питань молоді та спорту 
10. Про проведення заходів до Дня молоді. аналіз стану роботи червень Відділ з питань молоді та спорту 

 

 

ІІI.  Перелік актів законодавства, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, міського голови,

рішень міської рди та виконавчого комітету міської ради, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю

за участю міського голови, першого заступника міського голови, секретаря ради,

заступників міського голови, керуючого справами міськвиконкому

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю міського голови Сапожнікова В. Б.

 

з/п

Документ Обґрунтування необ-хідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Постанова Верховної Ради України від 14 січня 2020 року № 457-IX «Про Рекомендації парламентських слухань на тему «Пріоритети екологічної політики Верховної Ради Укрїан на наступні п‘ять років» аналіз стану виконання червень Заступники міського голови, відділ будівництва, комунального господар-ства і газифікації
2. Доручення голови Волинської облдержадміністрації від 22 листопада              2020 року № 6819/17/2-19 «Про сприяння військовими комісарами області у виконанні завдань відбору кандидатів на військову службу за контрактом». аналіз стану виконання щомісяця до 20 числа Перший заступник міського голови, секретар ради Сторонський А. М., начальник відділу оборонно-мобілізаційної роботи Шубенко О.Г.
3. Про тимчасову робочу групу з розробки Стратегії розвитку міста Нововолинська до 2025 року. аналіз стадії розробки щокварталу Заступник міського голови Громик О.І.,  сектор з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та грантів.
4. Рішення міської ради від 27 лютого 2020 року № 34/1 № 34/1 «Про криміногенну ситуацію та результати службової діяльності

Нововолинського відділення поліції Володимир-Волинського ВП ГУНП у Волинській області за 2019 рік».

аналіз стану виконання щомісяця Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, Нововолинське відділення поліції Володимир-Волинського ВП ГУНП у Волинській області.
5. Рішення міської ради від 24 грудня 2019 року № 33/5 «Про Програму економічного і соціального розвитку міста Нововолинська на 2020-2022 роки». аналіз стану виконання щокварталу Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, відділ економіки.
6. Рішення виконавчого комітету від 17 січня 2020 року № 2 «Про підсумки виконання бюджету міста за 2019 рік». аналіз стану виконання щомісяця Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, фінансове управління

  

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

першого заступника міського голови, секретаря ради Сторонського А. М.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Указ Президента України від 12 травня                 2018 року № 123 «Про підтримку розвитку системи спортивної реабілітації учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції». аналіз стану виконання щомісяця Управління соціального захисту населення
2. Рішення міської ради від 14 листопада                 2019 року № 32/3 «Про розвиток освіти та виконання заходів щодо впровадження Нової української школи в закладах освіти                       м. Нововолинська». аналіз стану виконання ІІ квартал Упраління освіти
3. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 06 січня 2017 року № 14 «Про активізацію роботи щодо забезпечення в області належних умов прав людей з інвалідністю». у порядку контролю щокварталу Управління праці та соціального захисту населення
4. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 27 вересня 2017 року № 488 «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення безперешкодного доступу осіб з особливими освітніми потребами до перших поверхів будівель та приміщень загальноосвітніх навчальних закладів області

на період до 2019 року».

у порядку контролю щокварталу Управління освіти
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 13 листопада 2019 року № 343 «Про підсумки проведення літньої оздоровчої кампанії в місті у 2019 році» у порядку контролю квітень, травень Відділ з питань молоді та спорту,  управління освіти, служба у справах дітей, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

  

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

 заступника міського голови Громика О. І.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Розпорядження голови Волинської  облдержадміністрації від 01 березня 2017 року № 109 «Про координацію залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги в області». у порядку контролю червень Відділ економіки
2. Рішення виконкому від 27 вересня 2017 року           № 249 «Про стан виплати заробітної плати на підприємствах і організаціях  міста». у порядку контролю щокварталу Відділ з питань праці
3. Розпорядження голови Волинської  облдержадміністрації від 25 жовтня 2007 року                             № 417 «Про утворення робочої групи з аналізу причин збитковості та малоприбуткової діяльності суб’єктів підприємництва». аналіз стану виконання щокварталу Відділ економіки
4. Розпорядження міського голови від 17 травня 2016 року № 42-р «Про робочу групу з питань сплати податкових та інших обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів» . аналіз стану виконання щокварталу Відділ економіки
   5. Розпорядження міського голови від 16.12.2016 № 129-р «Про комісію з координації дій державних органів, що здійснюють державний контроль за виробництвом і обігом підакцизних товарів (паливо, спирт, алкогольні напої та тютюнові вироби) в місті». у порядку контролю щокварталу Відділ торгівлі, побуту, захисту прав споживачів, Нововолинське управління ГУ ДПС у Волинській області
6. Розпорядження міського голови від 12 березня 2018 р. № 23-р «Про створення робочої групи по врегулюванню питань функціонування об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг, які здійснюють господарську діяльність на території міста». у порядку контролю щокварталу Відділ торгівлі, побуту, захисту прав споживачів

 

 

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

радника міського голови Рожелюка В.Д.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Рішення міської ради від 14 листопада 2019 року № 32/19 «Про  Комплексну програму розвитку житлово-комунального господ-дарства, екології, дорожнього руху та його безпеки м.Нововолинська  та смт.Благодатне

на 2020-2024 рр.».

у порядку контролю щокварталу Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
2. Рішення виконавчого комітету від 19 грудня 2019 року № 380 «Про ціни на платні послуги, які надає Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради». у порядку контролю ІІ квартал Виробниче управління комунального господарства, відділ економіки
3. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 20 серпня 2019 року № 486 « Про приписку громадян України 2003 року народження до призовних дільниць районів та міст обласного значення області у січня-березні 2020 року». у порядку контролю квітень Відділ оборонно-мобілізаційної роботи
4. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 26 грудня 2017 р. № 660 «Про вжиття заходів у сфері поводження з відходами в області». у порядку контролю щокварталу Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
5. Розпорядження міського голови  від 26 лютого 2016 року № 30-ра «Про створення комісії для перевірок обсягів якості та вартості наданих житлово-комунальних послуг, розгляду питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги». у порядку контролю щокварталу Відділ будівництва, комунального господарства та газифікації
6. Розпорядження міського голови від 16 лютого 2016 року № 25-ра «Про попередження надзвичайних ситуацій (подій) і пожеж, недопущення загибелі та травмування на них людей». у порядку контролю щокварталу Відділ з питань  надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
7. Розпорядження голови Волинської облдерж-адміністрації від 29 січня 2018 року № 59 «Про затвердження плану заходів із реалізації у Волинській області правопросвітницького проекту «Я маю право». у порядку контролю щокварталу Відділ правової роботи та житлових питань

 

 

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

керуючої справами виконкому Магдисюк В. А.

 

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Розпорядження Кабінету Міністрів України від  14 серпня 2019 року № 657-р «Про затвердження плану заходів на 2019 рік щодо реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016 – 2020 роки». у порядку контролю щокварталу Відділ з питань інформаційної політики, комунікацій та програмно-апаратного забезпечення
2. Розпорядження голови Волинської облдержадміністрації від 25 вересня 2019 року № 565 «Про затвердження плану заходів із реалізації у Волинській області правопросвітницького проєкту «Я маю право!» у 2020 – 2022 роках» у порядку контролю щокварталу Відділ з питань інформаційної політики, комунікацій та програмно-апаратного забезпечення
2. Доручення голови Волинської облдерж-адміністрації від 18 лютого 2017 року                         № 955/17/2-15 «Про адміністративні послуги». у порядку контролю щомісяця Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
3. Рішення міської ради від 24 грудня 2019 року № 33/26 «Про план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у Нововолинську на 2020 рік» у порядку контролю ІІ квартал Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
4. Рішення виконавчого комітету від 20 лютого 2020 року № 44 «Про роботу відділу культури

виконавчого комітету міської ради за                 2019 рік та пріоритетні напрямки роботи на 2020 рік».

у порядку контролю щомісяця Відділ культури
5. Розпорядження міського голови від 29 січня 2018 р. № 13-ра «Про Положення про функціонування офіційного веб-сайту Нововолинської міської ради». аналіз стану виконання щокварталу Відділ внутрішньої політики, взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю
6. Розпорядження міського голови від 05 травня 2018 р. № 43-ра «Про реагування керівників виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій міської комунальної власності на критичні матеріали засобів масової інформації». аналіз стану виконання щомісяця Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю

 

ІV. Основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується

виконавчим комітетом міської ради або за його участю

 

з/п

Зміст заходу Обґрунтування необхідності здійснення заходу Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Зустріч міського голови з представниками міської організації «Спілка Чорнобиль». згідно з робочим планом квітень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
   2. Зустріч міського голови з представниками релігійних організацій міста. згідно з робочим планом квітень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
 3. День охорони праці. з метою привернення уваги супільства, органів державної влади, суб’єктів  господарювання, громадських організа-цій до питань охорони праці, запобігання не-щасним випадкам на виробництві та профе-сійним захворюванням, вшанування пам’яті осіб, які загинули на виробництві 28 квітня Управління праці та соціального захисту населення
 4. Урочистості з нагоди Дня пам’яті та примирення. відзначення пам‘ятної дати 08 травня Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
5. Заходи з відзначення 75 річниці перемоги у Другій світовій війні. відзначення державного свята 09 травня Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю, відділ культури
6. Заходи у зв’язку з Днем пам’яті жертв політичних репресій. виконання Указу Президента України від 21 травня 2007 року № 431, відзна-чення пам’ятної дати 17 травня Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
7. Літературно-мистецька година приурочена річниці перепоховання Т. Г. Шевченка на Чернечій горі. згідно з робочим планом травень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
8. Мітинг-реквієм до Дня скорботи і вшануван-

ня пам’яті жертв війни в Україні.

виконання Указу Президента України

від 17 листопада
2000 року № 1245,

відзначення пам’ятної дати

червень Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громадськістю
9. Урочистості та святковий концерт з нагоди відзначення Дня Конституції України. згідно з робочим планом 28 червня Відділ з питань внутрішньої політики, взаємодії з ЗМІ та зв’язків з громад-ськістю, відділ культури