ПРОТОКОЛ № 11 чергового засідання виконавчого комітету міської ради 17 жовтня 2019 року

 

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОТОКОЛ № 11

чергового засідання виконавчого комітету міської ради

м. Нововолинськ                                                                        17 жовтня 2019 року

                                                                            Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

Засідання закінчилося о 12 год. 55 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Сапожніков В.Б.

Присутні:

 

члени виконавчого комітету міської ради:

 

А. М. Сторонський       –        перший заступник міського голови, секретар міської                                                ради

О. І. Громик                  –        заступник міського голови

В. А. Магдисюк           –        керуюча справами виконкому

Г. В. Бурочук                –        начальник фінансового управління виконкому

О. О. Лакиш                 –        начальник управління освіти

В. В. Мороз                           –        директор КНП «Нововолинська центральна                                                     міська лікарня»

 

Зі складу виконкому відсутні на засіданні:

 

Н. М. Лобойко              –        секретар Благодатної селищної ради

В. І. Бортнічук              –        голова міської громадської організації                                                             «Нововолинське міське фізкультурно-спортивне                                             товариство «Україна»

М. М. Олійчук              –        директор міського Палацу культури

І. В. Чернявський          –        голова Ради директорів, голова Правління

«Нововолинський ливарний завод»

 

Узяли участь у засіданні:          

 

від установ та організацій:

 

О. А. Адамський          –        директор Волинської філії ДП «Регіональні                                                     електричні мережі»

 

Н. Б. Волчанюк            –        начальник управління соціального захисту                                                      населення

 

А. М. Гаврилюк            –        директор КП «Нововолинськтеплокомуненерго»

О. В. Галій                    –        фахівець з адміндіяльності Нововолинської дільниці                                      Володимир-Волинського відділення ПАТ                                                       «Волиньгаз»

З. ОГ. Герез                  –        начальник КП «УЖК №2»

А. А. Жигалюк             –        начальник виробничого управління комунального                                          господарства

А. О. Калмиков            –        начальник ЦЕЗ №6 ВАТ «Укртелеком»

Т. М. Кантор                –        начальник відділу у м. Нововолинську міськрайон-                                        ного управління в Іваничівському районі і м.Ново-                                         волинську Головного управління Держгеокадастру

О. М. Кондратюк         –        директор ВП «Волиньвантажтранс»

А. В. Коптюк                –        директор ТОВ «Теплопостач»

І. М. Левкова                –        начальник відділу культури

В. В. Озімчук               –        начальник підприємства «Нововолинськводоканал»

С. В. Приходько           –        директор НФ ПАТ «Волиньобленерго»

І. Л. Саюк                     –        начальник Нововолинського МВ УДСНС України у                                        Волинській області

Б. М. Шинкарчук         –        начальник Нововолинського управління ГУ ДФС                                           України

О. І. Чайка                    –        генеральний директор ЖКО

 

 

від апарату виконавчого комітету:

 

Ю. М. Лісовська           –        головний спеціаліст відділу правової роботи                                                    та житлових питань

М. В. Вісьтак                         –        начальник відділу містобудування та архітектури

С. Й. Груй                    –        начальник відділу з питань внутрішньої політики,

взаємодії з засобами масової інформації та зв’язків з                    громадськістю

І. О. Думич                             –        начальник служби у справах дітей

Ю. В. Коцура                         –        начальник відділу транспорту і зв’язку, організації                       безпеки дорожнього руху та паркування

С. В. Кухарук               –        головний спеціаліст відділу будівництва,                                                                  комунального господарства та газифікації

Н. П. Марценюк                     –        начальник відділу організаційно-виконавчої роботи

Б. П. Миронюк                      –        начальник відділу будівництва, комунального

господарства і газифікації

Т. А. Кратюк                         –        головний спеціаліст відділу економіки

О. М. Шведова                       –        головний спеціаліст відділу будівництва,                                               комунального господарства і газифікації

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

  1. Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2019 року

Доп. Бурочук Г.В.

  2. Про хід підготовки підприємств, організацій, установ міста та

селища Благодатне до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 р. р.

Доп. Миронюк Б.П.

  3. Про затвердження протоколу міської постійно діючої міжвідомчої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання

Доп. Миронюк Б.П.

  4. Про затвердження складу постійно діючої міжвідомчої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води та положення про її роботу

Доп. Миронюк Б.П.

  5. Про знесення зелених насаджень

Доп. Миронюк Б.П.

  6. Про схвалення проєкту Комплексної програми розвитку житлово-комунального господарства, екології, дорожнього руху та його безпеки м.Нововолинська та смт. Благодатне на 2020-2024 р.р.

Доп. Миронюк Б.П.

  7. Про схвалення проєкту Програми сприяння діяльності об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків у м. Нововолинську та смт. Благодатне на 2020-2024 роки

Доп. Миронюк Б.П.

  8. Про тарифи ТОВ «Теплопостач»

Доп. Кратюк Т.А.

  9. Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств міської ради

Доп. Кратюк Т.А.

  10. Про надання дозволу на списання основних засобів

Доп. Кратюк Т.А.

  11. Про внесення зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.02.2019р. №66 “Про внесення змін у склад адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради»

Доп. Шведова О.М.

  12. Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

Доп. Вісьтак М.В.

  13. Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення об’єктів невиробничої сфери

Доп. Вісьтак М.В.

  14. Про схвалення проєкту Програми висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у засобах масової інформації в 2020 – 2022 роках

Доп. Груй С.Й.

  15. Про проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу при проведенні конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинську

Доп. Коцура Ю.В.

  16. Про ціни на платні послуги навчальних закладів управління

освіти

Доп. Лакиш О.О.

  17. Про склад наглядової ради у сфері розподілу соціального житла

Доп. Лісовська Ю.М.

  18. Про склад громадської комісії з житлово-побутових питань

Доп. Лісовська Ю.М.

  19. Про затвердження наглядової ради з питань розподілу і утримання житла у гуртожитках та використання гуртожитків

і прибудинкових територій

Доп. Лісовська Ю.М.

  20. Про розгляд матеріалів, поданих громадською комісією з житлово-побутових питань

Доп. Лісовська Ю.М.

  21. Про затвердження коефіцієнта співвідношення кількості  пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд  на  ІУ квартал 2019р.

Доп. Волчанюк Н.Б.

  22. Про затвердження Порядку використання коштів міського бюджету для надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі членам сімей загиблих учасників ООС (АТО) та членам сімей  зниклих безвісти  в зоні ООС (АТО)

Доп. Волчанюк Н.Б.

  23. Про внесення змін до складу міської комісії з соціальних питань

Доп. Волчанюк Н.Б.

  24. Про надання одноразових грошових допомог

Доп. Волчанюк Н.Б.

  25. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ___________.

Доп. Волчанюк Н.Б.

  26. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ___________.

Доп. Волчанюк Н.Б.

  27. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) _________.

Доп. Волчанюк Н.Б.

  28. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.11.2008р. № 460 «Про створення комісії з питань захисту прав дитини»

Доп. Думич І.О.

  29. Про надання дозволу ___________, _________, неповнолітньому ____________, _____р.н., на продаж приватизованої трикімнатної квартири

Доп. Думич І.О.

  30. Про надання дозволу ________ на оформлення договору дарування частки приватизованої трикімнатної квартири на ім’я малолітньої ___________, ____р.н.

Доп. Думич І.О.

  31. Про надання дозволу на продаж приватизованої  кімнати у житловій секції в гуртожитку ___________.

Доп. Думич І.О.

  32. Про надання дозволу ____________, _________ на оформлення договору дарування частки приватизованої двокімнатної квартири на ім’я малолітньої __________, ___р.н., та визначення часток у спільній сумісній власності у вищевказаній квартирі

Доп. Думич І.О.

  33. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому __________, ____ р.н., та встановлення опіки над малолітнім __________, ____ р.н.

Доп. Думич І.О.

  34. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітній __________, ___ р.н., та встановлення опіки над малолітньою ____________, ____ р.н.

Доп. Думич І.О.

  35. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому __________, ____ р.н., та встановлення опіки над малолітнім ________, ___ р.н

Доп. Думич І.О.

  36. Про влаштування малолітнього ________________, ____р.н., до патронатного вихователя

Доп. Думич І.О.

  37. Про затвердження висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дитини ____________, ____р.н., для її тимчасового виїзду за межі України

Доп. Думич І.О.

  38. Про відсутність участі батька, _______________, у вихованні малолітнього сина _____________, ____р.н.

Доп. Думич І.О.

 

 

Результати голосування:

„за”                   –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ: Порядок денний прийняти за основу.

 

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ МІЖ ЗАСІДАННЯМИ ВИКОНКОМУ

 

04.10.2019

№ 303

 

 

 

Про вибуття малолітнього ______________, ______ р.н., із сім’ї патронатного вихователя

Рішення додається.

 

 

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

1. Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2019 року

 

Доповідала: Бурочук Галина Вікторівна – начальник фінансового управління

 

 

Сапожніков В. Б., Громик О. І., Рожелюк В. Д.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 304 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

2. Про хід підготовки підприємств, організацій, установ міста та селища Благодатне до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 р. р.

 

Доповідав: Миронюк Богдан Петрович – начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

Сапожніков В. Б., Гаврилюк А. М., Коптюк А. В., Рожелюк В. Д., Сторонський А. М.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 305 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

3. Про затвердження протоколу міської постійно діючої міжвідомчої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання

 

Доповідав: Миронюк Богдан Петрович – начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

 

 

Сапожніков В. Б., Рожелюк В. Д.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 306 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Про затвердження складу постійно діючої міжвідомчої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води та положення про її роботу

 

Доповідав: Миронюк Богдан Петрович – начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 307 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

5. Про знесення зелених насаджень

Доповідав: Миронюк Богдан Петрович – начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 308 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

6. Про схвалення проєкту Комплексної програми розвитку житлово-комунального господарства, екології, дорожнього руху та його безпеки м. Нововолинська та смт. Благодатне на 2020-2024 р.р.

 

Доповідав: Миронюк Богдан Петрович – начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 309 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

7. Про схвалення проєкту Програми сприяння діяльності об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків у м. Нововолинську та смт. Благодатне на 2020-2024 роки

 

Доповідав: Миронюк Богдан Петрович – начальник відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

Громик О. І., Сапожніков В Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 310 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 

 

 

8. Про тарифи ТОВ «Теплопостач»

 

Доповідала: Кратюк Тетяна Анастасіївна – головний спеціаліст відділу економіки

 

 

 

 

 

 

Сапожніков В. Б., Рожелюк В. Д., Громик О. І., Коптюк А. В., Сторонський А. М., Мороз В. В.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 311 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

9. Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств міської ради

 

Доповідала: Кратюк Тетяна Анастасіївна – головний спеціаліст відділу економіки

 

 

 

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 312 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

10. Про надання дозволу на списання основних засобів

 

Доповідала: Кратюк Тетяна Анастасіївна – головний спеціаліст відділу економіки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 313 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИВ:

11. Про внесення зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.02.2019р. №66 “Про внесення змін у склад адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради»

 

Доповідала: Шведова Олена Михайлівна – головний спеціаліст відділу будівництва, комунального господарства та газифікації

 

Сапожніков В. Б.

 

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 314 додається.

 

 

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

ВИСТУПИВ:

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

 

Доповідав: Вісьтак Михайло Володимирович – начальник відділу містобудування та архітектури

 

Рожелюк В. Д.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 315 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИВ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення об’єктів невиробничої сфери

 

Доповідав: Вісьтак Михайло Володимирович – начальник відділу містобудування та архітектури

 

Сапожніков В. Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 316 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИВ:

 

14. Про схвалення проєкту Програми висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування у засобах масової інформації в 2020 – 2022 роках

 

Доповідала: Груй Світлана Йосипівна – начальник відділу з питань внутрішньої політики, взаємодії з засобами масової інформації та зв’язків з громадськістю

 

 

Сапожніков В. Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 317 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Про проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу при проведенні конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинську

Доповідав: Коцура Юрій Васильович – начальник відділу транспорту і зв’язку, організації безпеки дорожнього руху та паркування

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 318 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16. Про ціни на платні послуги навчальних закладів управління освіти

 

Доповідала: Лакиш Ольга Олександрівна – начальник управління освіти

 

 

Сторонський А. М., Сапожніков В. Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 319 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17. Про склад наглядової ради у сфері розподілу соціального житла

Доповідала: Лісовська Юлія Миколаївна – головний спеціаліст відділу правової роботи та житлових питань

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 320 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

18. Про склад громадської комісії з житлово-побутових питань

Доповідала: Лісовська Юлія Миколаївна – головний спеціаліст відділу правової роботи та житлових питань

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 321 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

19. Про затвердження наглядової ради з питань розподілу і утримання житла у гуртожитках та використання гуртожитків і прибудинкових територій

 

Доповідала: Лісовська Юлія Миколаївна – головний спеціаліст відділу правової роботи та житлових питань

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 322 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20. Про розгляд матеріалів, поданих громадською комісією з житлово-побутових питань

 

Доповідала: Лісовська Юлія Миколаївна – головний спеціаліст відділу правової роботи та житлових питань

 

 

Рожелюк В. Д., Сапожніков В. Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 323 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

21. Про затвердження коефіцієнта співвідношення кількості  пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд  на  ІУ квартал 2019р.

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 324 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

22. Про затвердження Порядку використання коштів міського бюджету для надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі членам сімей загиблих учасників ООС (АТО) та членам сімей  зниклих безвісти  в зоні ООС (АТО)

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 325 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23. Про внесення змін до складу міської комісії з соціальних питань

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 326 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

24. Про надання одноразових грошових допомог

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 327 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

25. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ________________.

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 328 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ___________.

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 329 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

27. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) _________.

 

Доповідала: Волчанюк Наталія Борисівна – начальник управління соціального захисту населення

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 330 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

28. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.11.2008р. № 460 «Про створення комісії з питань захисту прав дитини»

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 331 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29. Про надання дозволу _____________, ____________, неповнолітньому ____________, _____р.н., на продаж приватизованої трикімнатної квартири

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 332 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

30. Про надання дозволу ____________ на оформлення договору дарування частки приватизованої трикімнатної квартири на ім’я малолітньої ___________________, ____р.н.

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 333 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

31. Про надання дозволу на продаж приватизованої  кімнати у житловій секції в гуртожитку _______________.

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 334 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32. Про надання дозволу ___________, ____________ на оформлення договору дарування частки приватизованої двокімнатної квартири на ім’я малолітньої ____________, ____р.н., та визначення часток у спільній сумісній власності у вищевказаній квартирі

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 335 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

33. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому __________, _____ р.н., та встановлення опіки над малолітнім ___________, ____ р.н.

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 336 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

34. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітній ___________, _______ р.н., та встановлення опіки над малолітньою __________, _____ р.н.

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 337 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

35. Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому __________, _____р.н., та встановлення опіки над малолітнім ___________, ____ р.н.

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 338 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

36. Про влаштування малолітнього ______________,_____р.н., до патронатного вихователя

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 339 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

37. Про затвердження висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дитини ___________________, _____р.н., для її тимчасового виїзду за межі України

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 340 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

38. Про відсутність участі батька, _____________, у вихованні малолітнього сина  _________________, ____р.н.

 

Доповідала: Думич Іванна Олегівна – начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –   7

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 341 додається.

 

 

Міський голова                                                                              В. Б. Сапожніков

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник відділу організаційно-

виконавчої роботи                                                                            Н. П. Марценюк