ПРОТОКОЛ № 6 чергового засідання виконавчого комітету міської ради 15 травня 2018 року

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОТОКОЛ № 6

чергового засідання виконавчого комітету міської ради

м. Нововолинськ                                                                            15 травня 2018 року

                                                                            Засідання розпочалося о 09 год. 00 хв.

Засідання закінчилося о 12 год. 00 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Сапожніков В.Б.

 

Присутні:

 

члени виконавчого комітету міської ради:

А.М. Сторонський        –        перший заступник міського голови, секретар

міської ради

О.І. Громик                    –        заступник міського голови

В.А. Магдисюк            –        керуюча справами виконкому

Г.В. Бурочук                –        начальник фінансового управління виконкому

Н.М. Лобойко               –        секретар ради Благодатної селищної ради

В.М. Мигас                   –        начальник КП «Управління економічної політики

та інвестицій»

В.В. Мороз                   –        головний лікар центральної міської лікарні

М.П. Остапюк              –        начальник управління освіти

 

Зі складу виконкому відсутні на засіданні:

І.В. Чернявський           –         голова Ради директорів, голова Правління

«Нововолинський ливарний завод»

 

Взяли участь у засіданні:

В.Д. Рожелюк               –        заступник міського голови

 

від установ та організацій:

 

Н.Б. Волчанюк             –        начальник управління праці та

соціального захисту населення

М.В. Вісьтак                   –         начальник відділу містобудування та архітектури

О.В. Галій                       –          керуючий Нововолинського відділення

ПАТ «Волиньгаз»

З.О. Герез                       –         начальник ЖКП №1

А.А. Жигалюк                –         директор ВУКГ

Т.М. Кантор                    –         начальник міськрайонного управління в Іванічівсь-

кому районі та м.Нововолинську головного управ-

ління держгеокадастру у Волинській обл.

О.М. Кондратюк            –          директор ВП «Волиньавтотранс»

М.А. Луцик                     –         начальник ЖКП №2

В.В. Озімчук                   –         начальник підприємства «Нововолинськводоканал»

І.С. Павлович                  –         заступник генеральношо директора ЖКО

М.Г. Савченко                –         головний інженер  КП

«Нововолинськтеплокомуненерго»

С.С. Шевчук                    –         начальник ЖЕК №3

В.Г. Ткачук                     –         директор НФ ПАТ «Волиньобленерго»

 

від апарату виконавчого комітету:

 

Т.М. Антонюк                        –        начальник відділу правової роботи та житлових

питань

С.Й. Груй                       –          начальник відділу з питань внутрішньої політики,

взаємодії з засобами масової інформації та

зв’язків з громадськістю

І.О. Думич                             –          начальник служби у справах дітей

А.П. Ковальчук             –          начальник відділу «Центр надання адміністративних

послуг у місті Нововолинську»

Ю.В. Коцура                          –        начальник відділу транспорту і зв’язку

І.М. Левкова                  –          начальник відділу культури

Н.П. Марценюк                      –        начальник відділу організаційно-виконавчої роботи

Б.П. Миронюк                       –         начальник відділу будівництва, комунального

господарства і газифікації

Р.І. Подлевський                    –        начальник відділу економіки

І.М. Сибіра                   –        начальник відділу торгівлі, побуту та захисту прав

споживачів

Т.М. Супрунюк             –          начальник відділу з питань сім’ї, молоді, фізичної

культури і спорту

О.М. Ревуцька               –          головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку,

звітності та господарського забезпечення

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

09.00-09.40 1. Про підсумки роботи підприємств, організацій і установ в осінньо-зимовий період 2017-2018 р.р. та заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 р.р.

Доп. Миронюк Б.П.

  2. Про затвердження протоколу міської постійно діючої міжвідомчої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання.

 Доп. Миронюк Б.П.

09.40-09.50 3. Про внесення  змін до міського бюджету на 2018 рік.

                          Доп. Бурочук Г.В.

09.50-10.00 4. Про погодження інвестиційної програми підприємства «Нововолинськводоканал» на 2018 рік.

Доп. Подлевський Р.І.

10.00-10.05 5. Про ціни на платні послуги СОК «Шахтар».

Доп. Супрунюк Т. М.

10.05-10.15 6. Про надання одноразових грошових допомог.

Доп. Волчанюк Н.Б.

10.15-10.25 7. Про погодження режиму роботи.

 Доп. Сибіра І.М.

10.25-10.35 8. Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

Доп. Вісьтак М. В.

10.35-10.45 9. Про затвердження акту комісії з визначення та відшкодування

збитків власникам землі та землекористувачам на території Нововолинської міської ради.

Доп. Кантор Т.М.

10.45-10.55 10. Про розгляд матеріалів, поданих громадською комісією з житлово-побутових питань.

                           Доп. Антонюк Т.М.

10.55-11.05 11. Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через відділ «Центр надання адміністративних

послуг в місті Нововолинську».

Доп. Ковальчук А.П.

11.05-11.30 12. Про надання  дозволу неповнолітній _________, _____р.н., на оформлення договору дарування приватизованої однокімнатної квартири на ім’я неповнолітньої ________, ____ р.н.

Доп. Думич І. О.

  13. Про надання  дозволу на продаж приватизованої двокімнатної квартири неповнолітній _________, ____ р.н.

Доп. Думич І. О.

  14. Про надання дозволу _________, ________ на оформлення договорів дарування житлового будинку та земельної ділянки на ім’я малолітнього __________, _____ р.н.

Доп. Думич І. О.

  15. Про надання дозволу ________, ________, неповнолітньому ___________, _____ р.н., на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій трикімнатній квартирі.

Доп. Думич І. О.

  16. Про надання дозволу _________, _______ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій чотирикімнатній квартирі.

Доп. Думич І. О.

  17. Про звільнення від здійснення повноважень опікуна                       гр. _________.

Доп. Думич І. О.

  18. Про встановлення опіки над малолітнім _________, _____ р.н.

Доп. Думич І. О.

  19. Про відсутність участі батька, ______________, у вихованні малолітнього сина ______________,  _____ р.н.

Доп. Думич І. О.

  20. Про надання дозволу ___________, _______ на оформлення договорів дарування житлового будинку та земельної ділянки на ім.»я малолітніх _______________, _____р.н., ____________, ______р.н.

Доп. Думич І.О. (з голосу)

11.40-11.45 21. Про схвалення проекту Програми забезпечення виконання рішень суду про стягнення коштів місцевого бюджету на 2018-2020 роки

                       Доп. Ревуцька О.М.

 

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

1. Про підсумки роботи підприємств, організацій і установ в осінньо-зимовий період 2017-2018 р.р. та заходи щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 р.р.

 

Доповідав:      Миронюк Борис Петрович – начальник

відділу будівництва, комунального господарства і газифікації

 

Сапожніков В.Б., Рожелюк В.Д., Громик О.І.,

Савченко М.Г., Ткачук В.Г., Павлович І.С.,

Озімчук В.В., Кондратюк О.М.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням ухвалених змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 145 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

2. Про затвердження протоколу міської постійно діючої міжвідомчої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання.

Доповідав:     Миронюк Борис Петрович – начальник

відділу будівництва, комунального       господарства і газифікації

 

Громик О.І., Рожелюк В.Д., Сапожніков В.Б., Сторонський А.М.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 146 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

3. Про внесення  змін до міського бюджету на 2018 рік.

 

Доповідав:     Бурочук Галина Вікторівна – начальник

фінансового управління

 

 

Сапожніков В.Б., Рожелюк В.Д.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення №147 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

4. Про погодження інвестиційної програми підприємства «Нововолинськводоканал» на 2018 рік.

 

Доповідав:      Подлевський Роман Іванович –

начальник відділу економіки

Сапожніков В.Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 148 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

5.  Про ціни на платні послуги СОК «Шахтар».

 

Доповідав:         Супрунюк Тетяна Миколаївна –

начальник відділу з питань сім’ї,

молоді, фізичної культури і спорту

 

Рожелюк В.Д., Сторонський А.М., Сапожніков В.Б., Громик О.І., Мороз В.В., Мигас В.М.

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням ухвалених змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 149 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

6. Про надання одноразових грошових допомог.

 

Доповідав:        Волчанюк Наталія Борисівна –

начальник управління праці та

соціального захисту населення

Сапожніков В.Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням ухвалених змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 150 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

7. Про погодження режиму роботи.  

 

Доповідав:          Сибіра  Інна Миколаївна                  –

начальник відділу торгівлі,

побуту та захисту прав споживачів

Сторонський А.М., Сапожніков В.Б., Мигас В.М., Громик О.І.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 151 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 

 

8. Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

 

Доповідав:        Вісьтак Михайло Володимирович –

начальник відділу містобудування

та архітектури

Сапожніков В.Б., Громик О.І., Мороз В.В.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 152 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

9. Про затвердження акту комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам на території Нововолинської міської ради.

 

Доповідав:       Кантор Тарас Миколайович – начальник

міськрайонного управління в Іванічівсь-

кому районі та м.Нововолинську

головного управління держгеокадастру

у Волинській обл.

Сторонський А.М., Сапожніков В.Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 153 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 

 

 

10. Про розгляд матеріалів, поданих громадською комісією з житлово-побутових питань.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Доповідав:      Антонюк Тетяна Миколаївна –

начальник відділу правової роботи та житлових  питань

Рожелюк В.Д., Сапожніков В.Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 154 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

11. Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через відділ «Центр надання адміністративних послуг в місті Нововолинську».

 

Доповідав:         Ковальчук Алла Петрівна – начальник

відділу «Центр надання адміністративних послуг у місті Нововолинську»

ВИСТУПИЛИ:   Сапожніков В.Б.

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 155 додається.

 

 

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

Про надання  дозволу неповнолітній _______, ____р.н., на оформлення договору дарування приватизованої однокімнатної квартири на ім’я неповнолітньої ___________, _____ р.н.

 

Доповідав:         Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

 

Результати  голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 156 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Про надання  дозволу на продаж приватизованої двокімнатної квартири неповнолітній         ________, ______ р.н.

Доповідав:         Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 157 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14. Про надання дозволу ________, _______ на оформлення договорів дарування житлового будинку та земельної ділянки на ім’я малолітнього ________, ______ р.н.

 

Доповідав:         Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 158 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Про надання дозволу _________, _________, неповнолітньому __________, _____р.н., на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій трикімнатній квартирі.

 

Доповідав:         Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 159 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

16. Про надання дозволу ________, ______ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій чотирикімнатній квартирі.

 

Доповідав:         Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:

 

 

  Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 160 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

17. Про звільнення від здійснення повноважень опікуна                       гр. __________.

 

Доповідав:       Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти ”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 161 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

18. Про встановлення опіки над малолітнім          ______________, _____ р.н.

 

Доповідала:      Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 162 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19. Про відсутність участі батька, __________, у вихованні малолітнього сина ___________,  ____ р.н.

Доповідав:       Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 163 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20. Про надання дозволу _________, ________ на оформлення договорів дарування житлового будинку та земельної ділянки на ім’я малолітніх _______________, ______р.н., ___________, ____р.н.                      

 

Доповідав:       Думич Іванна Олегівна – начальник

служби у справах дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 164 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21. Про схвалення проекту Програми забезпечення виконання рішень суду про стягнення коштів місцевого бюджету на 2018-2020 роки

 

Доповідав:         Ревуцька Олена Миколаївна –

головний спеціаліст відділу

бухгалтерського обліку,

звітності та господарського

забезпечення

Результати голосування:

„за”                  –  9

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 165 додається.

 

 

 

Міський голова                                                                                     В.Б. Сапожніков

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник відділу організаційно-

виконавчої роботи                                                                                 Н.П. Марценюк