ПРОТОКОЛ № 6 засідання виконавчого комітету міської ради 15 травня 2019 року

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОТОКОЛ № 6

 засідання виконавчого комітету міської ради

м. Нововолинськ                                                                       15 травня 2019 року

                                                                            Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

Засідання закінчилося о 11 год. 15 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

перший заступник міського голови, секретар ради А. М. Сторонський

Присутні:

 

члени виконавчого комітету міської ради:

 

А.М. Сторонський        –        перший заступник міського голови, секретар

міської ради

О. І. Громик                    –         заступник міського голови

В.А. Магдисюк            –        керуюча справами виконкому

Г.В. Бурочук                –        начальник фінансового управління

В. В. Мороз                  –        головний лікар Нововолинської центральної міської

лікарні

М.М. Олійчук               –        керівник художнього міського палацу культури

Н.М. Лобойко               –        секретар ради Благодатної селищної ради

В. І. Бортнійчук              –         голова міської громадської організації

«Нововолинське міське фізкультурно-спортивне

товариство «Україна»

 

 

Зі складу виконкому відсутні на засіданні:

 

В. Б. Сапожніков           –          міський голова

О.О. Лакиш                  –        начальник управління освіти

І.В. Чернявський           –        голова Ради директорів, голова Правління

«Нововолинський ливарний завод»

 

Взяли участь у засіданні:          

 

від установ та організацій:

 

О. А. Адамський           –       директор Волинської філії ДП «Регіональні

електричні мережі»

О. В. Галій                     –        фахівець з адміндіяльності Нововолинської дільниці

Володимир-Волинського відділення ПАТ «Волиньгаз»

О. М. Кондратюк            –       директор ВП «Волиньвантажтранс»

А. О. Калмиков               –       начальник ЦЕЗ № 6 ВАТ «Укртелеком»

А. В. Коптюк                   –       директор ТОВ «Теплопостач»

С. С. Шевчук                   –       начальник КП «УЖК № 1»

А. П. Пилипюк                –       в. о. генерального директора ДП «Волиньвугілля»

З. О. Герез                        –       начальник КП «УЖК № 2»

В. В. Марчук                    –       директор ВАТ «Оснастка»

В. В. Озімчук                   –      начальник підприємства «Нововолинськводоканал»

С. В. Приходько              –       директор НФ ПАТ «Волиньобленерго»

О. І.  Чайка                       –      генеральний директор ЖКО

 

А. А. Жигалюк                –        директор ВУКГ

А. М. Гаврилюк               –        директор КП «Нововолинськтеплокомуненерго»

І. Л. Саюк                         –       начальник Нововолинського міського відділу

управління ДСНС України у Волинській області

 

від апарату та структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради:

 

В. Д. Рожелюк               –        заступник міського голови

Т. М. Антонюк                       –        начальник відділу правової роботи та                                             житлових питань

Ю. В. Коцура                –          начальник відділу транспорту, зв’язку, організації

безпеки дорожнього руху та паркування

Н. П. Марценюк             –         начальник відділу організаційно-

виконавчої роботи

Б.П. Миронюк                       –        начальник відділу будівництва, комунального                              господарства і газифікації

Д. С. Трофимчук            –         начальник відділу НС та ЦЗН

С. Й. Груй                       –         начальник відділу з питань внутрішньої політики

І. М. Левкова                  –          начальник відділу культури

Н. Б. Волчанюк               –         начальник управління соціального захисту

населення

І. О. Думич                      –         начальник служби у справах дітей

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Про підсумки роботи підприємств, організацій, установ  міста  та  смт. Благодатне  в осінньо-зимовий період 2018-2019 р.р. та заходи щодо підготовки міського  господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 роки

Доп. Миронюк Б. П.

  2. Про знесення зелених насаджень

Доп. Миронюк Б. П.

  3. Про внесення  змін до міського бюджету на 2019 рік

Доп. Бурочук Г.В.

  4.
Про проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування

Доп. Коцура Ю.В.

  5. Про склад наглядової ради у сфері розподілу соціального житла

Доп. Антонюк Т.М.

  6. Про затвердження наглядової ради з питань розподілу і утримання житла у гуртожитках та використання гуртожитків

і прибудинкових територій

Доп. Антонюк Т.М.
  7. Про склад громадської комісії з житлово-побутових питань

Доп. Антонюк Т.М.
  8. Про розгляд матеріалів, поданих громадською комісією з житлово-побутових питань

Доп. Антонюк Т.М.
 

 

9. Про внесення змін до складу міської комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни

відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

Доп. Волчанюк Н.Б.

  10. Про затвердження Положення та новий склад комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Доп. Волчанюк Н.Б.

  11. Про внесення змін до Положення про міську комісію з розгляду заяв деяких пільгових категорій громадян про виплату грошової компенсації на придбання житла

Доп. Волчанюк Н.Б.

  12. Про надання одноразових грошових допомог

Доп. Волчанюк Н.Б.

  13. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ________.

Доп. Волчанюк Н.Б.

  14. Про надання дозволу ___________, ________ на оформлення договору дарування ½ частки приватизованої трикімнатної квартири на ім’я ________.

Доп. Думич І.О.

  15. Про надання дозволу _________, _________, неповнолітній ____________,_____р.н., на оформлення договору дарування частки приватизованої трикімнатної квартири на ім’я неповнолітньої _________, _______р.н., та визначення часток у спільній сумісній власності у вищевказаній квартирі

Доп. Думич І.О.

  16. Про надання дозволу ____________, ________ на оформлення спадщини після померлої _________, та визначення часток у спільній сумісній власності

Доп. Думич І.О.

  17. Про надання дозволу ЦНАПу на здійснення реєстрації місця проживання малолітньої _______________, ______р.н., без письмової згоди батька

Доп. Думич І.О.

  18. Про надання дозволу ЦНАПу на здійснення зняття з реєстрації та реєстрації місця проживання малолітніх ____________, _____р.н., _____________, ____р.н., без письмової згоди батька

Доп. Думич І.О.

  19. Про затвердження висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дітей ____________, _____р.н., _________________, _____р.н., __________, _____р.н., для їх тимчасового виїзду за межі України

Доп. Думич І.О.

 

Результати голосування:

«за» – 8

«проти» – немає

«утримались» – немає

ВИРІШИЛИ:   Порядок денний прийняти за основу.

.

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

1. Про підсумки роботи підприємств, організацій, установ  міста  та  смт. Благодатне  в осінньо-зимовий період 2018-2019 р.р. та заходи щодо підготовки міського  господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 роки

Доповідав: Миронюк Б. П. –  начальник відділу будівництва, комунального                                господарства і газифікації

 

Рожелюк В.Д., Сторонський А. М., Гаврилюк А. М.,Озімчук В. В., Громик О. І.

Результати голосування:

„за”                  – 8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням усіх змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 163 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Про знесення зелених насаджень                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

Доповідав: Миронюк Б. П.  – начальник відділу будівництва, комунального господарства і газифікації

 

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 164 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 

3. Про внесення  змін до міського бюджету на 2019 рік

 

Доповідав: Бурочук Г. В. – начальник фінансового

управління

Сторонський А. М.

 

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 165 додається.

 

СЛУХАЛИ:

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

4.
Про проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування

Доповідав: Коцура Ю. В. – начальник відділу транспорту, зв’язку, організації безпеки дорожнього руху та паркування

Сторонський А. М., Рожелюк В. Д., Мороз В. В.

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням усіх змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 166 додається.

СЛУХАЛИ:

 

5. Про склад наглядової ради у сфері розподілу соціального житла

Доповідав : Антонюк Т. М. – відділу правової роботи та

житлових питань

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 167 додається.

СЛУХАЛИ:

 

6. Про затвердження наглядової ради з питань розподілу і утримання житла у гуртожитках та використання гуртожитків і прибудинкових територій

Доповідав : Антонюк Т. М. – відділу правової роботи та

житлових питань

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 168 додається.

СЛУХАЛИ:

 

7. Про склад громадської комісії з житлово-побутових питань

Доповідав : Антонюк Т. М. – відділу правової роботи та

житлових питань

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 169 додається.

СЛУХАЛИ:

 

8. Про розгляд матеріалів, поданих громадською комісією з житлово-побутових питань

Доповідав : Антонюк Т. М. – відділу правової роботи та

житлових питань

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 170 додається.

СЛУХАЛИ:

 

9. Про внесення змін до складу міської комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

Доповідав : Волчанюк Н. Б. – начальник управління

соціального захисту населення

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням усіх змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 171 додається.

СЛУХАЛИ:

 

10. Про затвердження Положення та новий склад комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

Доповідав : Волчанюк Н. Б. – начальник управління

соціального захисту населення

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням усіх змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 172 додається.

СЛУХАЛИ:

 

11. Про внесення змін до Положення про міську комісію з розгляду заяв деяких пільгових категорій громадян про виплату грошової компенсації на придбання житла

Доповідав : Волчанюк Н. Б. – начальник управління

соціального захисту населення

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   З урахуванням усіх змін рішення прийняти в цілому.

Рішення № 173 додається.

СЛУХАЛИ:

 

12. Про надання одноразових грошових допомог

Доповідав : Волчанюк Н. Б. – начальник управління

соціального захисту населення

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 174 додається.

СЛУХАЛИ:

 

13. Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) _________.

Доповідав : Волчанюк Н. Б. – начальник управління

соціального захисту населення

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 175 додається.

СЛУХАЛИ:

 

14. Про надання дозволу __________, ________ на оформлення договору дарування ½ частки приватизованої трикімнатної квартири на ім’я __________.

Доповідав : Думич І. О. – начальник служби у справах

дітей

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 176 додається.

СЛУХАЛИ:

 

15. Про надання дозволу ____________, _________, неповнолітній ___________, _____р.н., на оформлення договору дарування частки приватизованої трикімнатної квартири на ім’я неповнолітньої ________, _______р.н., та визначення часток у спільній сумісній власності у вищевказаній квартирі

Доповідав : Думич І. О. – начальник служби у справах

дітей

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 177 додається.

СЛУХАЛИ:

 

16. Про надання дозволу __________, _______ на оформлення спадщини після померлої __________, та визначення часток у спільній сумісній власності

Доповідав : Думич І. О. – начальник служби у справах

дітей

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 178 додається.

СЛУХАЛИ:

 

17. Про надання дозволу ЦНАПу на здійснення реєстрації місця проживання малолітньої _______________, _____р.н., без письмової згоди батька

Доповідав : Думич І. О. – начальник служби у справах

дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 179 додається.

СЛУХАЛИ:

 

18. Про надання дозволу ЦНАПу на здійснення зняття з реєстрації та реєстрації місця проживання малолітніх ___________, _____р.н., ________, ____р.н., без письмової згоди батька

Доповідав : Думич І. О. – начальник служби у справах

дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 180 додається.

СЛУХАЛИ:

 

19. Про затвердження висновку служби у справах дітей про підтвердження місця проживання дітей ____________, _____р.н., ____________, _____р.н., ______________, _____р.н., для їх тимчасового виїзду за межі України

Доповідав : Думич І. О. – начальник служби у справах

дітей

 

Результати голосування:

„за”                  –  8

„проти”            –  немає

„утримались”  –  немає

 

ВИРІШИЛИ:   Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 181 додається.

 

 

Міський голова                                                                                   В. Б. Сапожніков

 

 

 

Начальник  відділу організаційно-

виконавчої роботи                                                                              Н. П. Марценюк