ІІ квартал 2021 року

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконкому

18 березня 2021 року №87

 

ПЛАН РОБОТИ

виконавчого комітету Нововолинської міської ради

на ІІ квартал 2021року

 

І. Перелік основних питань для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради:

 

 

з/п

Питання Обґрунтування необхідності здійснення заходу Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4 5

 

1. Про підсумки виконання бюджету міської територіальної громади за І квартал 2021 року.

 

З метою оцінки фінансово-бюджетної ситуації у громаді квітень Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів    Громик О. І., начальник фінансового управління Бурочук Г. В.
2. Про затвердження коефіцієнта спів-відношення кількості пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд на ІІ квартал 2021 року. Аналіз стану роботи квітень Заступник  міського голови з питань діяльності виконавчих органів   Скриннік В. В., начальник управління соціального захисту населення Волчанюк Н. Б.
3. Про підсумки роботи підприємств, організацій і установ в осінньо-зимовий період 2020-2021 рр. та заходи щодо підготовки комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 рр. З метою моніторингу та контролю

 

травень Заступник  міського голови з питань діяльності виконавчих органів   Громик О.І., заступник начальника управління будівництва та інфраструктури Миронюк Б.П.

 

4. Про роботу  СОК  «Шахтар». Аналіз стану роботи червень Заступник  міського голови з питань діяльності виконавчих органів   Скриннік В.В., директор СОК «Шахтар» Цвид В.І.

 

П. Перелік питань, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

за участю міського голови,  секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючої справами міськвиконкому

 

Питання, які розглядатимуться на нарадах у міського голови Карпуса Б.С.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про нагальні проблеми і завдання з їх вирішення у питаннях, віднесених законами України до повноважень виконавчого комітету Нововолинської міської ради. Аналіз проблемних питань та оперативне реагування щопонеділка

щосереди

щоп’ятниці

Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретар міської ради, керуюча справами міськвиконкому
2 Про організацію відкритого  архітектурного конкурсу на кращу пропозицію  встановлення пам’ятника  загиблим учасникам Революції Гідності та воїнам антитерористичної операції  в                  Нововолинській територіальній громаді. У порядку контролю квітень Відділ містобудування та земельних відносин
3 Робота виробничого управління комунального господарства Нововолинської міської ради та комунального господарства у с. Гряди. У порядку контролю щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
4 Робота комунального підприємства «Нововолинськводоканал». У порядку контролю щомісяця Управління економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій

 

Питання, які  передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у секретаря міської ради Шаповал О.С.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2

3

4 5
1. Про підготовку проєктів документів та організацію проведення засідань постійних комісій, Дня депута, сесії міської ради. На виконання вимог Закону України «Про місцеве самовря-дування в Україні» травень Організаційно-виконавчий відділ ради
2. Взаємодія з органами, закладами, установами зазначеними  у ст.22 Закону України «Про Державний реєстр виборців» по уточненню реєстру виборців. Згідно Закону України «Про Державний реєстр виборців» та Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців постійно Відділ  ведення Державного реєстру виборців
3. Здійснення візуального  та автоматизованого контролю повноти і коректності персональних даних Державного реєстру виборців. Згідно постанови ЦВК України від                    11.03.  2009 р. № 14 «Про Порядок здійснення органами ведення Державного реєстру виборців візуального  та автоматизованого контролю повноти і коректності персо-нальних даних Державного реєстру виборців постійно Відділ  ведення Державного реєстру виборців
4. Внесення до бази даних Реєстру нових записів та змін до персональних даних виборців. Згідно порядку, що встановлений Законом України «Про Державний реєстр виборців» постійно Відділ  ведення Державного реєстру виборців
5. Облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі. Згідно Закону України «Про Державний реєстр виборців» та постанов ЦВК №116, 117 від 25.06.2020 постійно Відділ  ведення Державного реєстру виборців
6. Про організацію захисту інформації згідно Комплексної системи захисту інформації. Відповідно до Комп-лексної системи захисту інформації розробленої службою розпорядника Державного реєстру виборців 17.09.2020 р. постійно Відділ  ведення Державного реєстру виборців

 

 

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

 у заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Громика О.І.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2

3

4 5
1. Про забезпечення належного санітарного стану та благоустрою міста, селища та сіл. Аналіз стану справ щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
2 Про стан розрахунків підприємств та населення за комунальні послуги. У порядку контролю щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
3 Про стан виконання завдань, рішень міської ради та виконавчого комітету щодо фінансування будівництва та реконструкції, закупівель за бюджетні кошти. У порядку контролю щокварталь-но Управління будівництва та інфраструктури
4 Проведення засідання  та оформлення протоколу комісії з розгляду питань відключення від мереж ЦО і ГВП. У порядку контролю щомісяця,  при надходженні заяв Управління будівництва та інфраструктури

 

5 Про комплексний розвиток житлово-комунального господарства у сфері водо-, тепло-, газо- і електропостачання, водовідведення, експлуатації і ремонту житла, дорожнього господарства та благоустрою за участю керівників житлово-комунальних підприємств міста. Аналіз стану справ щомісяця Управління будівництва та інфраструктури

 

 

6 Про виконання заходів цільових програм, спрямованих на підвищення якості дорожнього господарства, благоустрою, забезпеченості житлово-комунальними послугами та поліпшення їх якості, в тому числі з питань житлової політики, якості питної води, енергозбереження.  Підвищення якості надання   житлово-комунальних послуг щокварталь-но Управління будівництва та інфраструктури

 

 

7 Про проходження та завершення  опалювального сезону 2020-2021 років Аналіз стану справ травень Управління будівництва та інфраструктури
8 Розгляд та підготовка відповідей звернень, заяв, скарг громадян з питань надання житлово-комунальних послуг. У порядку контролю щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
9 Про дотримання графіків роботи маршрутного автотранспорту Забезпечення  якісного транспортного обслуговування  та його безпеки щомісяця Управління будівництва та інфраструктури

 

10 Про  стан поводження з безпритульними тваринами З метою безпеки громадян щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
11 Про стан виконання робіт з капітального та поточного ремонту доріг 2021 році. У порядку контролю щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
12 Про економічну обґрунтованість комунальних тарифів, своєчасне коригування, забезпечення рентабельності та прибутку комунальних підприємств У порядку контролю травень Управління будівництва та інфраструктури
13 Засідання комісії ТЕБ та НС. Згідно з планом роботи щомісяця Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
14 Проведення засідання робочої групи з питань сплати податкових та інших платежів до бюджетів усіх рівнів. У порядку контролю

 

щомісяця Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій, Нововолинське управління ГУ ДПС у Волинській області
15 Проведення передприватизаційної роботи відповідно до законодавства України з метою приватизації нерухомих об‘єктів комунальної власності. У порядку контролю

 

 упродовж кварталу Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
16 Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради. Згідно плану роботи щомісяця Голова адмінкомісії Громик О. І., секретар – Кіндюк А. В.
17 Засідання  робочої групи з аналізу причин збиткової та малоприбуткової діяльності суб’єктів підприємництва У порядку контролю

 

упродовж кварталу Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
18 Про стан травматизму невиробничого характеру на засіданні комісії з питань безпечної життєдіяльності населення. Аналіз проблемних питань та оперативне реагування червень Відділ з питань праці

 

Питання, які  передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Скриннік В.Р.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2

3

4 5
1. Про проведення заходів, пов’язаних з реорганізацією управління освіти та відділу культури виконавчого комітету Новово-линської міської ради. Аналіз стану справ  упродовж кварталу Юридичний відділ
2. Про стан організації харчування у закладах загальної середньої, дошкільної освіти. Аналіз стану справ щомісяця Управління  з гуманітарних питань
3. Засідання комісії з питань захисту прав дитини. Аналіз стану справ щомісяця Служба у справах дітей
4. Про організацію оздоровчої кампанії 2021 року. Аналіз стану справ квітень Управління з гуманітарних питань, управління соціального захисту населення
5. Проведення заходу до Великодніх свят для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування З  метою соціальної підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування  травень Служба у справах дітей
6. Організація заходів до Дня захисту дітей. З  метою соціальної підтримки дітей в громаді червень Служба у справах дітей
7. Засідання комісії із соціальних питань. Розгляд питань щодо призначення  субсидій та надання матеріальних допомог щомісяця Управління соціального захисту населення
8 Про роботу таборів з денним перебуванням та позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Прикордонник». Аналіз стану справ червень  Управління  з гуманітарних питань
9 Засідання опікунської ради. Аналіз стану справ щоквартально Управління соціального захисту населення
10 Проведення громадських слухань щодо виконання ЗУ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки». З метою виконання Закону України та обговорення пропозицій громадськості Щоквартально за наявності потреби Управління цифрової трансформації та комунікації
11  Засідання комісії з розгляду заяв деяких пільгових категорій громадян про виплату грошовох компенсацій на придбання житла. Аналіз стану справ Щоквартально за наявності потреби Управління соціального захисту населення
12. Про роботу КУ «Нововолинський інклюзивно-ресурсний центр» Аналіз стану справ квітень Управління  з гуманітарних питань

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Лефтер Ю.О.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про розробку інвестиційної стратегії громади У порядку контролю

 

квітень Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
2. Про залучення міжнародної технічної допомоги У порядку контролю

 

щомісяця Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
3. Про запровадження системи «Smartcity» З метою технологізації  міста  травень Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
4. Про фінансовий результат роботи підприємств міста. у порядку контролю

 

щокварталу Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
5 Про розробку планів та програм для  залучення інвестицій, впровадження енергоефективних заходів  тощо З метою участі у грантових конкурсах червень Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
6 Оновлення та перегляд заходів, відповідно до наявних затверджених програм, а також планів соціально-економічного спрямування З метою аналізу затверджених заходів, визначення їх ефективності щомісяця Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
7 Аналіз роботи управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій З метою оптимізації його роботи та масштабування позитивних результатів щомісяця Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
8 Про визначення першочергових потреб громади, які потребують залучення додаткових коштів З метою визначення тематики, бюджету, рівня співфінансування громади для формування  проектної заявки та відповідної документації квітень Відділ проектної діяльності та інвестицій
9 Про налагодження міжнародної співпраці З метою формування бази даних  потенційних інвесторів травень Відділ проектної діяльності та інвестицій
10 Моніторинг надання адміністративних  послуг  в громаді Аналіз стану справ червень Управління «Центр надання адміністративних послуг»

 

Питання, які передбачається вивчити, узагальнити і при необхідності розглянути на нарадах

у керуючої справами виконкому Степюк В.В.

з/п

Питання Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Про організацію кадрової роботи в апараті виконавчого комітету. На виконання вимог законодавства про працю, служби в органах місцевого самоврядування, тощо квітень Відділ персоналу
2. Про стан виконавської дисципліни у виконкомі міської ради. Аналіз стану справ  травень Організаційно-виконавчий  відділ виконавчого комітету
3. Про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті.

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»  травень Організаційно-виконавчий  відділ виконавчого комітету
4. Про висвітлення діяльності Нововолинської міської ради та її виконавчого комітету на офіційному сайті Нововолинської міської ради . Аналіз стану справ  червень Управління цифрової трансформації та комунікації

 

 

ІІI.  Перелік актів законодавства, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, міського голови,

рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю

за участю міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами міськвиконкому.

 

    Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю міського голови Карпуса Б.С.

з/п

Документ Обґрунтування необ-хідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4

5

1. Постанова Верховної Ради України від 14 січня 2020 року № 457-IX «Про Рекомендації парламентських слухань на тему «Пріоритети екологічної політики Верховної Ради України на наступні п‘ять років» Аналіз стану виконання червень Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів,

управління будівництва та інфраструктури

2. Розпорядження голови Волинської облдержадміністрації від 16 вересня              2020 року № 538 «Про приписку громадян 2004 р.н.до призовних дільниць районів та міст обласного значення області у січні-березні 2021 року». Аналіз стану виконання До 14 квітня  Начальник відділу  взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи   Шубенко О.Г.
3. Рішення міської ради від 24 грудня 2019 року № 33/5 «Про Програму економічного і соціального розвитку міста Нововолинська на 2020-2022 роки». Аналіз стану виконання щокварталу Заступники міського голови міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради               Громик О. І., Лефтер Ю. О.  управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
4. Рішення виконавчого комітету від 22 січня 2021 року № 3 «Про підсумки виконання бюджету міста за 2020 рік». Аналіз стану виконання щомісяця Заступники міського голови згідно з розподілом функціональних обов‘яз-ків, фінансове управління
5. Рішення виконавчого комітету від  22.01.2021 р.№4 «Про стан військового обліку на території міста Нововолинська та селища Благодатне у 2020 році та завдання щодо його покращення у 2021 році». Аналіз стану виконання травень Начальник відділу  взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи   Шубенко О.Г.

 

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю заступника міського голови  з питань діяльності виконавчих органів   Громика О.І.

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4

5

1. Рішення міської ради від 14 листопада 2019 року № 32/19 «Про  Комплексну програму розвитку житлово-комунального господ-дарства, екології, дорожнього руху та його безпеки м. Нововолинська  та смт. Благодатне  на 2020-2024 рр.» З метою внесення змін квітень Управління будівництва та інфраструктури
2. Рішення виконавчого комітету від 18 лютого 2021 року № 36 «Про роботу підприємства

«Нововолинськводоканал».

 

У порядку контролю щомісяця Управління будівництва та інфраструктури
3 Рішення виконавчого комітету від 18 лютого 2021 року № 36 «Про роботу підприємства

«Нововолинськводоканал».

 

У порядку контролю щомісяця Управління будівництва та інфраструктури

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

  заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів  Скриннік В.В.

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4

5

1. Указ Президента України від 12 травня                 2018 року № 123 «Про підтримку розвитку системи спортивної реабілітації учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції». Аналіз стану виконання щомісяця Управління соціального захисту населення
2. Рішення міської ради від 14 листопада                 2019 року № 32/3 «Про розвиток освіти та виконання заходів щодо впровадження Нової української школи в закладах освіти                       м. Нововолинська». Аналіз стану виконання квітень-червень Управління  з гуманітарних питань
3 Розпорядження міського голови від 1 лютого 2021 року №19-ра «Про затвердження заходів

щодо виконання у 2021 році цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту

на 2017-2023 роки»

 

У порядку контролю квітень Управління з гуманітарних питань

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

 заступника міського голови  з питань діяльності виконавчих органів ради Лефтер Ю.О.

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4 5
2. Рішення міської ради від 25.06.2020 р.№37/6 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2021 рік» У порядку контролю травень Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
3. Рішення міської ради від 25.06.2020 р.№37/7  «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.05.2019року №30/7«Про встановлення ставокта пільг із сплати земельногоподатку на 2020 рік» (продовжено на 2021 рік) У порядку контролю червень Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
4. Розпорядження міського голови від 17 травня 2016 року № 42-р «Про робочу групу з питань сплати податкових та інших обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів» . Аналіз стану виконання щокварталу Управління  економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій
   5. Розпорядження міського голови від 27 січня 2021 року №16-р «Про розробку Плану дій зі сталого енергетичного розвитку та клімату Нововолинської територіальної громади до 2030 року» У порядку контролю щомісяця  Відділ проектної діяльності та інвестицій

Документи, хід виконання яких розглядатиметься у порядку контролю за участю

керуючої справами виконкому Степюк В.В.

з/п

Документ Обґрунтування необхідності розгляду Термін виконання Відповідальні виконавці
1 2 3 4 5
1. Розпорядження голови Волинської облдержадміністрації від 25 вересня 2019 року № 565 «Про затвердження плану заходів із реалізації у Волинській області правопросвітницького проєкту «Я маю право!» у 2020 – 2022 роках» У порядку контролю щокварталу  Управління з гуманітарних питань
2. Розпорядження міського голови від 29 січня 2021 року №27-ро « Про проведення щорічної оцінки виконання

посадовими особами місцевого самоврядування

виконавчого комітету міської ради та її

структурних підрозділів покладених на них

завдань і обов’язків за 2020 рік»

 

Аналіз стану справ квітень  Відділ персоналу

 

 

ІV. Основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується

виконавчим комітетом Нововолинської міської ради

з/п

Зміст заходу Обґрунтування необхідності здійснення заходу Термін виконання Відповідальні виконавці

 

1 2 3 4 5
1. Зустріч міського голови з представниками міської організації «Спілка Чорнобиль». Вшанування пам’яті постраждалих від аварії на ЧАЕС квітень Управління цифрової трансформації та комунікації
   2. Зустріч міського голови з представниками релігійних організацій міста. З метою співпраці, вітання міського голови священників та прихожан храмів із пасхальними святами квітень Управління цифрової трансформації та комунікації
 3.  

День охорони праці.

З метою привернення уваги суспільства, органів державної влади до питань охо-рони праці, запобіган-ня нещасним випад-кам на виробництві та професійним захво-рюванням, вшануван-ня пам’яті осіб, які за-гинули на виробництві 28 квітня Відділ праці
 4. Урочистості з нагоди Дня пам’яті та примирення та 76-ї річниці перемоги у Другій світовій війні. Відзначення пам‘ятної дати 08 травня

09 травня

Управління цифрової трансформації та комунікації, відділ культури
6. Заходи до Дня пам’яті жертв політичних репресій. Вшанування пам’ятної дати 17 травня Управління цифрової трансформації та комунікації, відділ культури
7. Покладання квітів до пам’ятника                         Т. Г. Шевченку з нагоди річниці перепоховання Т. Г. Шевченка на Чернечій горі. Вшанування пам’яті Т.Г.Шевченка 22 травня Управління цифрової трансформації та комунікації, відділ культури
8. Заходи з вшанування пам’яті жертв війни в Україні  Вшанування пам’ятної дати 22 червня Управління цифрової трансформації та комунікації, відділ культури
9. Заходи з нагоди відзначення Дня Конституції України. Згідно з робочим планом 25 червня Управління цифрової трансформації та комунікації, відділ культури