ПРОТОКОЛ № 4 засідання виконавчого комітету міської ради 03 лютого 2022 року

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОТОКОЛ

03 лютого 2022 року                          м. Нововолинськ                                         №4

                                                                    Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

                                                                       Засідання закінчилося об 11 год. 45 хв.

 

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Борис Карпус

 

Присутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Юлія Лефтер            –  заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Вікторія Скриннік   –  заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Микола Пасевич      –  заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих  органів;

Валентина Степюк  –   керуюча справами виконкому;

Олена Шаповал       –  секретар міської ради;

Галина Бурочук       –  начальник фінансового управління;

Олександр  Гоцка    –  директор ТОВ «ВМК – Україна»;

Олена Леоненко      –  староста Нововолинської міської ради

Благодатного старостинського округу

Нововолинської міської територіальної громади;

Інна Степюк            –  староста Нововолинської міської ради Грибовицького

старостинського округу Нововолинської міської

територіальної громади;

Наталія Яковинець –  староста   Нововолинської міської ради

Грядівського старостинського округу

Нововолинської міської територіальної громади.

 

Взяли участь у засіданні:          

від апарату та структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради:

Світлана Груй      – начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого

комітету;

Оксана Голованська – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та

цивільного захисту населення;

Мирослава Власюк  – головний спеціаліст відділу комунікацій управління

цифрової трансформації та комунікації;

Михайло Вісьтак     – заступник начальника відділу містобудування та

земельних  відносин, завідувач сектору

містобудування та архітектури;

Іванна Думич          –  начальник служби у справах дітей;

Ігор Дицьо               –  начальник юридичного відділу;

Андрій Кіндюк       –  начальник відділу Державного реєстру виборців;

Алла Ковальчук      –  начальник управління «Центр надання адміністративних

послуг»;

Юрій Коцура          –  начальник відділу транспорту та зв’язку управління

будівництва та інфраструктури;

Тетяна Корнійчук  –  начальник управління економічного розвитку,

проектної діяльності та інвестицій;

Наталія Кухарець   – головний спеціаліст організаційно-виконавчого відділу

виконавчого комітету;

Богдан Миронюк   –  т.в.о.  начальника управління будівництва

та інфраструктури, начальник відділу будівництва

та комунального господарства;

Світлана Орищук  –  начальник відділу  містобудування та

земельних відносин.

 

від підприємств, установ, організацій:

 

Ірина  Кушнірук    – начальник Нововолинської  ДПІ Головного

управління ДПС у Волинській області;

Сергій Мороз         – начальник управління освіти;

Майя Бойкова        – т.в.о  начальника   управління   соціального

захисту  населення;

Марія Душук       – начальник відділу культури.

 

                                      ПОРЯДОК ДЕННИЙ:                                                          

 

 1 Про підсумки  виконання  бюджету Нововолинської міської територіальної громади  за  2021 рік.
  2 Про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг» за 2021 рік.
  3  Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2021 рік.

 

  4 Про затвердження результату конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу при проведенні конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у Нововолинській міській територіальній громаді.
  5 Про встановлення тарифів  ТОВ «Теплопостач».

 

  6  Про безоплатну передачу основних засобів.

 

  7 Про утворення постійно діючої комісії з виявлення, обстеження та взяття на облік безхазяйного нерухомого майна та майна відумерлої спадщини.

 

  8 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 20.05.2021 № 187 «Про утворення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій».

 

  9 Про переведення житлових приміщень у нежитлові  під розміщення об’єктів невиробничої сфери і нежитлових приміщень у житлові.

 

  10 Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

 

  11 Про перелік об’єктів та видів безоплатних  суспільно корисних робіт для осіб на яких судом накладено адміністративне стягнення та відбуття покарання  у вигляді громадських робіт.

 

  12 Про внесення змін до складу адміністративної комісії.

 

  13 Про  затвердження  коефіцієнта співвідношення   кількості  пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд,  на І квартал 2022 р.

 

  14 Про надання одноразових грошових допомог.

 

  15 Про внесення змін до складу міської комісії з соціальних питань.

 

  16 Про внесення змін до складу комісії з питань розрахунків обсягів компенсації витрат за пільговий проїзд окремих категорій населення.

 

  17 Про внесення змін до складу координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі, протидії торгівлі людьми.

 

  18 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) _____.

 

  19 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) _______.

 

  20 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) _______.

 

  21 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) _______.

 

  22 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) ________.

 

  23 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) __________.

 

  24  Про надання дозволу _______, неповнолітній _______, на продаж приватизованої трикімнатної квартири.

 

  25 Про надання дозволу на продаж житлового приміщення у гуртожитку _____________.

 

  26 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування неповнолітній __________.

 

  27 Про надання дозволу ________ на оформлення договору дарування частки приватизованої двокімнатної квартири на ім’я малолітньої _______________.

 

  28 Про надання дозволу _____, неповнолітнім ______, на оформлення договору дарування частки квартири на ім’я ______ та визначення часток у спільній сумісній власності.

Результати голосування:

«за» –11

«проти» – немає

«утримались» – немає

 

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти за основу.

 

Заступник  міського голови Микола Пасевич вніс пропозицію включити до порядку денного ще 2 (два) питання: «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.10.2021 № 380 «Про коригування  тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води» та «Про постановку на баланс безхазяйного нерухомого майна за адресою: вул. Заводська, 1а, м. Нововолинськ».

Керуюча справами виконавчого комітету міської ради  Валентина Степюк запропонувала внести до порядку денного ще 4 (чотири) питання: «Про відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», «Про затвердження нового складу громадської комісії з житлово-побутових питань», «Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла», «Про затвердження персонального складу житлової комісії з обліку внутрішньо переміщених  осіб та надання житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб».

 

Результати голосування:

«за» –11

«проти» – немає

«утримались» – немає

 

ВИРІШИЛИ: порядок денний з доповненнями прийняти в цілому.

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ:

СЛУХАЛИ 1 Про підсумки виконання бюджету Нововолинської міської територіальної громади  за 2021 рік.

 

Доповідала:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус.

Результати голосування:

„за”–11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 44 додається.

СЛУХАЛИ 2  Про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг» за 2021 рік.

 

Доповідала: Алла Ковальчук, начальник управління «Центр надання адміністративних  послуг».

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Олена Шаповал, Юлія Лефтер, Майя Бойкова.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти з доповненнями.

Рішення № 45 додається.

СЛУХАЛИ 3 Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2021 рік.

 

Доповідала:  Світлана Груй, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 46 додається.

СЛУХАЛИ 4
Про затвердження результату конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу при проведенні конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у Нововолинській міській територіальній громаді.

  

Доповідав:   Юрій Коцура,  начальник відділу транспорту та зв’язку управління   будівництва та інфраструктури.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 47 додається.

СЛУХАЛИ 5
 Про встановлення тарифів  ТОВ «Теплопостач».

 

Доповідала: Тетяна Корнійчук  –  начальник управління економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус.

 

Результати голосування:

„за”– 0.

„проти”– 6

„утримались”–5

ВИРІШИЛИ Рішення не прийняте .
СЛУХАЛИ 6
 Про безоплатну передачу основних засобів.

  

Доповідала:   Тетяна Корнійчук  –  начальник управління економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 48 додається.

СЛУХАЛИ 7 Про утворення постійно діючої комісії з виявлення, обстеження та взяття на облік безхазяйного нерухомого майна та майна відумерлої спадщини.

 

 Доповідала:   Тетяна Корнійчук  –  начальник управління економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій.

 

ВИСТУПИЛИ Олена Шаповал, Оксана Голованська.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 49 додається.

СЛУХАЛИ 8 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 20.05.2021 № 187 «Про утворення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій».

 

Доповідала:  Оксана Голованська, начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 50 додається.

СЛУХАЛИ 9 Про переведення житлових приміщень у нежитлові  під розміщення об’єктів невиробничої сфери і нежитлових приміщень у житлові.

 

 Доповідав:Михайло Вісьтак, заступник начальника відділу містобудування та земельних  відносин, завідувач сектору      містобудування та архітектури.                    

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Валентина Степюк, Олександр Гоцка.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 51 додається.

СЛУХАЛИ 10 Про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

 

Доповідав:Михайло Вісьтак,заступник начальника відділу містобудування та земельних  відносин, завідувач сектору      містобудування та архітектури.

                    

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 52 додається.

СЛУХАЛИ 11 Про перелік об’єктів та видів безоплатних  суспільно корисних робіт для осіб на яких судом накладено адміністративне стягнення та відбуття покарання  у вигляді громадських робіт.

 

Доповідав: Богдан Миронюк ,  т.в.о.  начальника управління будівництва  та інфраструктури, начальник відділу будівництва та комунального господарства.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”–0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 53 додається.

СЛУХАЛИ 12  Про внесення змін до складу адміністративної комісії.

 

 Доповідав: Андрій Кіндюк,  начальник відділу Державного реєстру виборців.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 54 додається.

СЛУХАЛИ 13 Про  затвердження  коефіцієнта співвідношення   кількості  пасажирів-пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд,  на І квартал 2022 р.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 55 додається.

СЛУХАЛИ 14 Про надання одноразових грошових допомог.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Борис Карпус, Валентина Степюк.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 56 додається.

СЛУХАЛИ 15 Про внесення змін до складу міської комісії з соціальних питань.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 57 додається.

СЛУХАЛИ 16 Про внесення змін до складу комісії з питань розрахунків обсягів компенсації витрат за пільговий проїзд окремих категорій населення.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 58 додається.

СЛУХАЛИ 17 Про внесення змін до складу координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі, протидії торгівлі людьми.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 59 додається.

СЛУХАЛИ 18 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) ______.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 60 додається.

СЛУХАЛИ 19  Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) ________.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 61 додається.

СЛУХАЛИ 20  Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) _______.

 

 Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Микола Пасевич, Олександр Гоцка, Вікторія Скриннік, Валентина Степюк.

 

Результати голосування:

„за”– 0

„проти”– 0

„утримались”–11

ВИРІШИЛИ Рішення не  прийняте. Вирішено додатково вивчити дане питання та винести повторно на чергове засідання виконкому.
СЛУХАЛИ 21  Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) ________.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 62 додається.

СЛУХАЛИ 22 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) _________.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 63 додається.

СЛУХАЛИ 23 Про затвердження висновку про можливість  призначення опікуном (піклувальником) __________.

 

Доповідала: Майя Бойкова, т.в.о  начальника   управління   соціального  захисту  населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення №64 додається.

СЛУХАЛИ 24  Про надання дозволу ________, неповнолітній _______ на продаж приватизованої трикімнатної квартири.

 

Доповідає : Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”–0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 65 додається.

СЛУХАЛИ 25 Про надання дозволу на продаж житлового приміщення у гуртожитку ___________.

 

Доповідає : Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Вікторія Скриннік.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– немає

„утримались”–  немає

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 66  додається.

СЛУХАЛИ 26 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування неповнолітній _____.

 

Доповідає : Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення №67 додається.

СЛУХАЛИ 27 Про надання дозволу ________ на оформлення договору дарування частки приватизованої двокімнатної квартири  на  ім’я  малолітньої _________.

 

Доповідає : Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 68 додається.

СЛУХАЛИ 28  Про надання дозволу ______, неповнолітнім ______, на оформлення договору дарування частки квартири на ім’я _______ та визначення часток у спільній сумісній власності.

 

Доповідає : Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 69 додається.

СЛУХАЛИ 29 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.10.2021 № 380 «Про коригування  тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води».

 

Доповідала: начальник управління   економічного розвитку,                                 проектної діяльності та інвестицій.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”–0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 70 додається.

СЛУХАЛИ 30 Про постановку на баланс безхазяйного нерухомого майна за адресою: вул. Заводська, 1а, м. Нововолинськ.

 

Доповідала: начальник управління   економічного розвитку,                                 проектної діяльності та інвестицій.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 71 додається.

СЛУХАЛИ 31 Про відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію.

 

Доповідав: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Валентина Степюк, Олександр Гоцка.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 72 додається.

СЛУХАЛИ 32 Про затвердження нового складу громадської комісії з житлово-побутових питань.

 

Доповідав: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  Валентина Степюк.

Результати голосування:

„за”– 11

„проти”–0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 73 додається.

СЛУХАЛИ 33 Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла.

 

Доповідав: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 74 додається.

СЛУХАЛИ 34 Про затвердження персонального складу житлової комісії з обліку внутрішньо переміщених  осіб та надання житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

 

Доповідав: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”– 11

„проти”– 0

„утримались”–  0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 75 додається.

 

Міський голова                                                                                   Борис КАРПУС

 

 

Начальник організаційно-виконавчого                                             Світлана ГРУЙ

відділу виконавчого комітету