У відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів зареєстровано 58 звернень громадян

На виконання Законів України «Про захист прав споживачів», «Про звернення громадян» та з метою роз’яснення норм і положень законодавства про захист прав споживачів, попередження порушень прав споживачів, розгляду скарг і проведення просвітницької роботи серед споживачів, суб’єктів підприємницької діяльності  щоденно у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів проводиться прийом громадян по питаннях захисту прав споживачів, а також надається роз’яснювально-консультаційна та методична допомога суб’єктам господарювання з питань, що відносяться до компетенції відділу.

Так, за 7 місяців 2020 року у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів зареєстровано 58 звернень громадян. Питання, які були зазначені в зверненнях, стосувалися придбання неякісних товарів, відмови в поверненні коштів або обміну неякісного товару, порушення вимог законодавства щодо оформлення гарантійних талонів продавцями, неякісне виконання послуг та інше. В результаті прийнятих заходів у 7-ми випадках споживачам повернуто коштів на суму 7745 грн, у 2-х випадках проведено обмін неякісних товарів на якісні на суму 5200 грн.

Також, на офіційному сайті Нововолинської міської ради створений окремий розділ по актуальних питаннях захисту прав споживачів (вкладка «Жителю міста – Захист прав споживачів») із законодавчими документами та роз’ясненнями до них, зразками звернень громадян про порушення їх прав.

Відділ  торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.