Робоча група в Нововолинську перевіряє дотримання заходів адаптивного карантину суб’єктами господарювання
Проведення карантинних заходів спрямоване на упередження та безпеку здоров’я мешканців міста. Так, вже 3 місяці робочі групи у складі працівників відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, відділу з питань праці, відділу державного архітектурно-будівельного контролю, представників Держпродспоживслужби та поліції регулярно здійснюють моніторингові перевірки щодо дотримання встановлених вимог до функціонування в умовах адаптивного карантину.
На сьогоднішній день обстежено 416 об’єктів, в тому числі 161 заклад по продажу продовольчих товарів, 144 – непродовольчих, 65 – салонів краси та перукарні, 36 – закладів громадського харчування і 10 офісів по наданню різноманітних послуг.
Із усіх обстежених закладів 99 перевірено повторно. У 145 закладах недоліки відсутні або усунені при повторному обстеженні, у решти – спостерігаються порушення. Зокрема:
- відсутність поточного прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, відповідних дезінфекційних засобів для вологого прибирання приміщень та робочих поверхонь, дезінфекції інструментів;
- відсутність централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) і їх утилізації;
- недотримання дистанції між відвідувачами не менше ніж 1,5м. біля місць потенційного скупчення людей;
- відсутність запасу масок для працівників та дезінфікуючих засобів;
- в останні тижні недотримання маскового режиму працівниками, та особливо відвідувачами.
У ході обстежень продавцям та суб’єктам господарської діяльності проводяться роз’яснення щодо неухильного виконання тимчасових рекомендацій головного державного санітарного лікаря України, а при виявлені значних порушень вживаються заходи відповідно до повноважень.
Тож, радимо нашим підприємцям не нехтувати рекомендаціями та пропозиціями щодо дотримання протиепідемічних заходів та усувати виявлені недоліки, оскільки усі ці заходи спрямовані на недопущення поширення коронавірусної хвороби. Краще попередити хворобу, аніж потім аналізувати, як можна було її уникнути.
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.
Фото з відкритих Інтернет-джерел.