Муніципальний чат-бот СВОЇ  запрацював у Нововолинську

Для мешканців Нововолинської громади у Viber та Telegram запустили муніципальний чат-бот СВОЇ. Сервіс створений для покращення комунікації жителів з представниками міської ради та комунальними установами.

До чат-бота СВОЇ можна приєднатися, скориставшись QR-кодом, або перейшовши за посиланням:

Телеграм, Вайбер

Інформація розподілена на три блоки: «Послуги», «Я+Влада» і «Моя громада».

У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу та графік роботи ЦНАП, знайти відомості, як замовити послугу онлайн. Серед доступних сервісів — витяг про земельну ділянку, довідка про відсутність судимості, довідка з реєстру нерухомості, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.

Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади.

Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Нововолинську.

Муніципальний чат-бот СВОЇ впроваджується  Нововолинською радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.

Інструкція з підключення чат-бота СВОЇ: https://www.youtube.com/watch?v=heL_HjBj0ko

 

#EGAP_діє