Стартував другий етап інформаційної кампанії «Без бар’єрів»
Найчастіше поняття «безбар’єрність» асоціюють з облаштованими пандусами. З бар’єрами стикаються не лише люди з інвалідністю, люди старшого віку, батьки, які виховують маленьких дітей чи дітей з інвалідністю. Це поняття значно ширше. Є бар’єри фізичні та просторові, є – економічні та освітні. Є бар’єри у ставленні до людини через певні ознаки (вік, стать, колір шкіри, мова), коли вона відчуває своє виключення із соціуму і не має можливості реалізувати свої амбіції та громадянські права.
Обізнаність кожного громадянина з основними складовими безбар’єрності, подолання стереотипів, толерантність, гендерні підходи – усе це направлено на створення рівних можливостей у суспільстві.
За ініціативи першої леді Олени Зеленської в Україні запустили кампанію «Без бар’єрів». Основні принципи та поняття зібрані в електронному довіднику безбар’єрності: https://bf.in.ua/
Активісти громадської організації «Безбар’єрність» створили освітній серіал, де у форматі мультфільму показали важливість толерантного ставлення один до одного.