ПРОТОКОЛ № 12 засідання виконавчого комітету 06 квітня 2023 року

 

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОТОКОЛ

06 квітня 2023 року                       м. Нововолинськ                                          № 12

                                                                 Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

                                                                 Засідання закінчилося  о 10 год. 50 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Борис Карпус

 

 

Присутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

 

Микола Пасевич      –  заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих  органів;

Ніна Шумська          – заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Галина Бурочук       –  начальник фінансового управління;

Валентина Степюк  –  керуюча справами виконавчого комітету;

Олександр  Гоцка    –  директор ТОВ «ВМК – Україна»;

Інна Степюк            –  староста  Грибовицького   старостинського округу.

 

Відсутні

члени виконавчого  комітету міської ради:

 

Олена Леоненко      –  староста  Благодатного старостинського округу;

Олена Шаповал       –  секретар міської ради;

Наталія Яковинець –   староста  Грядівського старостинського округу.

 

Взяли участь у засіданні           

від апарату та структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради:

Роман Артинюк       – начальник управління муніципальної варти;

Світлана Груй           – начальник організаційно-виконавчого відділу виконкому;

Ігор Дицьо               –  начальник юридичного відділу;

Марія Душук          –   начальник відділу культури;

Анжела Карпінська  – головний спеціаліст Нововолинського центру соціальних

служб, секретар спостережної комісії;

Ірина Киричук        –   начальник відділу містобудування та архітектури;

Тетяна Корнійчук  –   начальник управління економічної політики;

Наталія Сидор        –   головний спеціаліст служби у справах дітей;

Людмила Якименко –начальник управління соціального захисту населення.

 

Взяли участь у засіданні    

від підприємств, установ,організацій :

      

Назар Супрунюк    –   голова громадського формування з охорони

громадського порядку «ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА – НВ»;

Олег Шипелик        –  директор комунального некомерційного підприємства

«Нововолинська центральна міська лікарня».

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:       

                                                       

№ з/п Назва рішення
1 Про безоплатну передачу основних засобів.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

 

2 Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації кабінет 11 площею 11,7 м2, всього 11,7 м2, що становить 5/100 частки за адресою: вулиця Святого Володимира, 1,  м. Нововолинськ.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

 

3. Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації кабінет 6 площею 9,9 м2, кладова 5 площею 0,7 м2, кабінет 4 площею 7,4 м2, кабінет 3 площею 16,3 м2, кабінет 1 площею 11,8 м2, кабінет 2 площею 5,3 м2, всього 51,4 м2, що становить 21/100 частки за адресою: вулиця Святого Володимира, 1,  м. Нововолинськ.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

 

4 Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації кабінет 19 площею 17,5 м2, кабінет 20 площею 17,2 м2, всього 34,7 м2, що становить 15/100 частки за адресою: вулиця Святого Володимира, 1,  м. Нововолинськ.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

5 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 21 квітня 2022 року № 163 «Про встановлення тарифів на платні послуги комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня».

Доповідач: Шипелик Олег Володимирович, директор комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня»

 

6 Про продовження дозволу  на розміщення зовнішньої реклами.

Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,начальник відділу містобудування та архітектури.

 

7 Про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,начальник відділу містобудування та архітектури.

 

8 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 17.06.2021 №219 «Про уповноваження працівників управління муніципальної варти виконавчого комітету Нововолинської міської ради на виконання функцій інспекторів з паркування та затвердження інструкції з оформлення протоколів про адміністративні правопорушення».

Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

 

9 Про погодження Статуту громадського формування з охорони громадського порядку «ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА – НВ».

Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

 

10 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 05.08.2021 № 265 «Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води».

Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.

 

11 Про припинення діяльності спостережної комісії при виконавчому комітеті.

Доповідач: Карпінська Анжела Федорівна, секретар спостережної комісії.

 

12 Про схвалення проєкту Програми розвитку культури Нововолинської міської територіальної громади на 2023-2025роки.

Доповідач:Душук Марія Юріївна, начальник відділу культури.

 

13 Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла.

Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

14 Про визначення величини опосередкованої вартості найму (оренди) житла на одну особу за січень-березень 2023 року.

Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

15 Про підтримку кандидатури Міщук Світлани Іванівни для присвоєння Почесного звання України «Мати-героїня».

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

16 Про надання одноразових грошових допомог.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

17 Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) _____.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

18 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки __________.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

19 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки  _________.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

20 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки __________.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

21 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки  ___________.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

22 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки ____________.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

23  Про надання дозволу ___________ на оформлення договорів дарування по 1/3 частці житлового будинку з надвірними будівлями та спорудами  та земельної ділянки    на ім’я  ___.  та на ім’я ________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна,

начальник служби у справах дітей

 

24 Про надання дозволу ________ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій  трикімнатній квартирі.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна,

 начальник служби у справах дітей

 

Результати голосування:

«за» –7

«проти» – 0

«утримались» – 0

 

Заступник міського голови  з питань діяльності виконавчих органів Микола Пасевич вніс пропозицію включити до порядку денного проєкт рішення  «Про надання дозволу на видалення зелених насаджень».

 

Результати голосування:

«за» –7

«проти» – 0

«утримались» – 0

 

ВИРІШИЛИ: порядок денний з доповненнями прийняти за основу.

   

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ:

 

СЛУХАЛИ 1 Про безоплатну передачу основних засобів.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Олександр Гоцка.

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення №150  додається.

СЛУХАЛИ 2 Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації кабінет 11 площею 11,7 м2, всього 11,7 м2, що становить 5/100 частки за адресою: вулиця Святого Володимира, 1,  м. Нововолинськ.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

 

ВИСТУПИЛИ   Результати голосування:

„за”– 7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення №151  додається.

СЛУХАЛИ 3 Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації кабінет 6 площею 9,9 м2, кладова 5 площею 0,7 м2, кабінет 4 площею 7,4 м2, кабінет 3 площею 16,3 м2, кабінет 1 площею 11,8 м2, кабінет 2 площею 5,3 м2, всього 51,4 м2, що становить 21/100 частки за адресою: вулиця Святого Володимира, 1,  м. Нововолинськ.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 152  додається.

СЛУХАЛИ 4 Про затвердження протоколу про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації кабінет 19 площею 17,5 м2, кабінет 20 площею 17,2 м2, всього 34,7 м2, що становить 15/100 частки за адресою: вулиця Святого Володимира, 1,  м. Нововолинськ.

Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 153  додається.

 СЛУХАЛИ 5 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 21 квітня 2022 року № 163 «Про встановлення тарифів на платні послуги комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня».

Доповідач: Шипелик Олег Володимирович, директор комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня».

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 154  додається.

 СЛУХАЛИ 6  Про продовження дозволу  на розміщення зовнішньої реклами.

Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,начальник відділу містобудування та архітектури.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 155  додається.

  СЛУХАЛИ 7 Про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,начальник відділу містобудування та архітектури.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 156  додається.

  СЛУХАЛИ 8  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 17.06.2021 №219 «Про уповноваження працівників управління муніципальної варти виконавчого комітету Нововолинської міської ради на виконання функцій інспекторів з паркування та затвердження інструкції з оформлення протоколів про адміністративні правопорушення».

Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Микола Пасевич .

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 157  додається.

  СЛУХАЛИ 9 Про погодження Статуту громадського формування з охорони громадського порядку «ГРОМАДСЬКА БЕЗПЕКА – НВ».

Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Микола Пасевич,  Ніна Шумська, Інна Степюк, Олександр Гоцка, Валентина Степюк, Назар Супрунюк.

Результати голосування:

„за”–3

„проти”–0

„утримались”– 4

ВИРІШИЛИ Рішення не прийняте.
  СЛУХАЛИ 10 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень.

Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус.

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 158 додається.

  СЛУХАЛИ 11  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 05.08.2021 № 265 «Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води».

Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 159  додається.

  СЛУХАЛИ 12 Про припинення діяльності спостережної комісії при виконавчому комітеті.

Доповідач: Карпінська Анжела Федорівна, секретар спостережної комісії.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 160  додається.

  СЛУХАЛИ 13 Про схвалення проєкту Програми розвитку культури Нововолинської міської територіальної громади на 2023-2025роки.

Доповідач:Душук Марія Юріївна, начальник відділу культури.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 161 додається.

  СЛУХАЛИ 14   Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла.

Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

ВИСТУПИЛИ Олександр Гоцка.

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 162 додається.

  СЛУХАЛИ 15 Про визначення величини опосередкованої вартості найму (оренди) житла на одну особу за січень-березень 2023 року.

Доповідач:  Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 163  додається.

  СЛУХАЛИ 16  Про підтримку кандидатури Міщук Світлани Іванівни для присвоєння Почесного звання України «Мати-героїня».

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна,6 начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 164  додається.

  СЛУХАЛИ 17  Про надання одноразових грошових допомог.

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Ніна Шумська.

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 165  додається.

  СЛУХАЛИ 18 Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) _____,

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Ніна Шумська, Валентина Степюк, Інна Степюк, Олександр Гоцка

Результати голосування:

„за”–6

„проти”–0

„утримались”– 1

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 166 додається.

  СЛУХАЛИ 19 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки _______.

Доповідач:Людмила Якименко, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”–6

„проти”–0

„утримались”– 1

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 167  додається.

  СЛУХАЛИ 20 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки  ____.

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–6

„проти”–0

„утримались”– 1

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 168  додається.

  СЛУХАЛИ 21 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки _______.

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ Ніна Шумська, Інна Степюк, Олександр Гоцка.

Результати голосування:

„за”–6

„проти”–0

„утримались”– 1

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 169 додається.

  СЛУХАЛИ 22 Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки  __________.

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”–6

„проти”–0

„утримались”– 1

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 170  додається.

  СЛУХАЛИ 23  Про призначення та реєстрацію помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки __________.

Доповідач: Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.

 

ВИСТУПИЛИ Результати голосування:

„за”–6

„проти”–0

„утримались”– 1

 

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 171 додається.

  СЛУХАЛИ 24 Про надання дозволу __________на оформлення договорів дарування по 1/3 частці житлового будинку з надвірними будівлями та спорудами  та земельної ділянки    на ім’я  _____та на ім’я _________.

Доповідач: Сидор Наталія Миколаївна, головний

спеціаліст служби у справах дітей.

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 172  додається.

  СЛУХАЛИ 25 Про надання дозволу ________ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій  трикімнатній квартирі.

Доповідач: Сидор Наталія Миколаївна, головний спеціаліст служби у справах дітей

 

ВИСТУПИЛИ  Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому.

Рішення № 173 додається.

 

Міський голова                                                                                   Борис КАРПУС

 

 

Начальник організаційно – виконавчого

відділу виконавчого комітету                                                           Світлана ГРУЙ