Начальник управління соціального захисту населення виконавчого комітету Нововолинської міської ради ЯКИМЕНКО Людмила Степанівна
 Контакти б-р Шевченка, 7, м. Нововолинськ, Волинська область, 45400

тел. 4 10 70, факс 4 06 97

«Гаряча лінія» з питань субсидій тел. 3 25 49

з  питань учасників АТО  тел. 3 21 68

з  питань протидії домашньому  насильству та насильству за ознакою статі тел. 3 14 96

е-mail:  upszn@nov-rada.gov.ua

Фейсбук: https://cutt.ly/rKSdYJJ


Режим роботи
Понеділок – четвер з 8:00 до 17:15

п’ятниця з 8:00 до 16:00

обідня перерва з 13:00 до 14:00

 Організаційно-правова форма Орган місцевого самоврядування
 Документ, на підставі якого діє Положення
 Статус Юридична особа, є структурним підрозділом виконавчого комітету, що утворюється за рішенням міської ради, підзвітним та підконтрольним голові цієї ради та департаменту соціального захисту населення Волинської обласної державної адміністрації
 Мета діяльності Забезпечення реалізації державної та місцевої політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення
 ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ:

 1. Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім’ї, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок,  протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.

2. Розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми.

3. Призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

4. Координація роботи територіального  центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) виконавчого комітету Нововолинської міської ради.

5. Забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю.

6. Реалізація державної політики у сфері забезпечення реабілітацією дітей з інвалідністю.

7. Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань пенсійного законодавства.

8. Забезпечення реалізації державної політики щодо психологічної, професійної реабілітації та соціальної адаптації учасників антитерористичної операції.

9. Забезпечення реалізації державної політики щодо забезпечення житлом деяких пільгових категорій громадян шляхом виплати компенсації за належні для отримання жилі приміщення.

10. Реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в  т.ч. учасників ООС (АТО)).

11. Перевірка достовірності інформації, наданої в заявах внутрішньо переміщеними особами, або за зверненням органів, що здійснюють соціальні виплати, про фактичне місце проживання (перебування) внутрішньо переміщених осіб.

12. Організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування.

13. Забезпечення реалізації регіональних та міських соціальних програм.

14. Координація в межах своїх повноважень здійснення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення, відпочинку та дозвілля дітей, самостійно виконує відповідні програми, сприяє збереженню та розвитку мережі дитячих оздоровчих закладів.

15. Організація оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих центрах «Артек» і «Молода гвардія».

16. Забезпечення контролю за використанням коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої  соціальної уваги та підтримки.

 Джерела фінансування Державний бюджет, обласний та міський бюджет
 Кадрове забезпечення 39 осіб