Начальник управління

ЯКИМЕНКО ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА

каб. 310,  тел. 4 10 70, факс 4 06 97

Приймальні дні:

понеділок з 8:00 до 13:00;

середа з 8:00 до 13:00.

Заступник начальника  управління

БОЙКОВА МАЙЯ ВОЛОДИМИРІВНА

каб. 308, тел. 4 10 70

Приймальні дні:

понеділок з 14:00 до 17:00;

вівторок з 8:00 до 13:00;

середа з 14:00 до 17:00;

четвер з 8:00 до 13:00.

АПАРАТ УПРАВЛІННЯ
Кадрове забезпечення: 6 штатних одиницькаб. 305, 306, тел. 3 24 33 каб. 309, тел. 4 10 70 каб. 320, тел. 3 24 33Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрями діяльності:
  • розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян, народних депутатів України та депутатів обласних і міських рад;
  • забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління соціального захисту населення;
  • забезпечення ведення діловодства, обліку документації;
  • інформування населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
  • підготовка позовів до судових органів щодо надання допомог з порушенням законодавства;
  • кадрове забезпечення;
  • забезпечення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
  • здійснення контролю за правильністю надання допомог, пільг та субсидій;
  • вибіркова перевірка повноти та достовірності інформації про доходи і майновий стан отримувачів допомог;
  • здійснення верифікації соціальних виплат.
СЕКТОР У СПРАВАХ СІМ’Ї ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ

Завідувачка сектору: СУПРУНЮК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

каб. 319, тел. 3 14 96,

«гаряча лінія» з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі тел. 3 14 96

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрями діяльності:
  • здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсії органами Пенсійного фонду;
  • координація в межах своїх повноважень здійснення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення, відпочинку та дозвілля дітей, самостійно виконує відповідні програми, сприяє збереженню та розвитку мережі дитячих оздоровчих закладів;
  • організація оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих центрах «Артек» і «Молода гвардія»;
  • забезпечення контролю за використанням коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
  • забезпечення реалізації права багатодітних матерів на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»;
  • реалізація заходів та програм, спрямованих на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;
  • забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;
  • забезпечення заходів щодо цивільного захисту та протипожежної безпеки;
  • ведення архіву установи;
  • взаємодія з іншими структурними підрозділами органів місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами та об’єднаннями громадян у сфері охорони здоров’я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім’ям та дітям, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;
  • забезпечення виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу структурним підрозділам виконавчого комітету, підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;
  • надання у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичної допомоги з питань запобігання насильству в сім’ї;
    забезпечення виконання програм та заходів щодо протидії торгівлі людьми, надання правової, методичної та організаційної допомоги структурним підрозділам виконавчого комітету, підприємствам, установам та організаціям з питань протидії торгівлі людьми;
  • забезпечення впровадження національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;
  • координація діяльності з питань надання соціальних послуг населенню.
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, ЗВІТНОСТІ ТА ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Кадрове забезпечення: 6 штатних одиниць

Начальник відділу: МІСЮРА МИРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА

каб. 301, 302, 321; тел. 4 03 61

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрями діяльності:
  • ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності управління;
  • здійснення контролю за законністю, своєчасністю, правильністю використання коштів, які надходять з державного та місцевого бюджетів на фінансування бюджетних програм;
  • здійснення розподілу бюджетних асигнувань розпорядників нижчого рівня та одержувачів коштів;
  • здійснення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів;
  • проведення роботи по організації та веденню бухгалтерського обліку, складанню та поданню фінансової та бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством;
  • здійснення виконання регіональних та міських соціальних програм у частині, що стосується соціального захисту мешканців міської територіальної громади;
  • забезпечення ведення інформаційних систем та реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України, підтримка єдиного інформаційного і телекомунікаційного середовища у складі інформаційної інфраструктури Міністерства соціальної політики України, та власного сегменту локальної мережі;
  • забезпечення господарської діяльності управління.
ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ

Кадрове забезпечення: 3 штатні одиниці

Начальник відділу: СУПРУН ІРИНА ВІКТОРІВНА

каб. 313, тел. 3 14 96

каб. 318, тел. 3 21 68

«гаряча лінія» з питань учасників АТО тел. 3 21 68

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрями діяльності:

сприяння реалізації державної політики у сфері соціального захисту та обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, які потребують соціальної допомоги та підтримки з боку держави;

вивчення стану матеріально-побутового забезпечення та потреб соціально незахищених громадян.

Основні функції відділу:

1.Взаємодія з іншими структурними підрозділами органів місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадськими організаціями з питань , що стосуються соціального захисту населення.

2.Формування пакету документів громадян, що мають право на забезпечення автомобілем та видача направлень на проходження комісії по встановленню медичних показників для забезпечення автотранспорту.

3. Здійснення відповідно до чинного законодавства виплат грошових компенсацій особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, на транспортне обслуговування, вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян та вартості проїзду особам з інвалідністю в наслідок війни до санаторно-курортного закладу та назад.

4. Ведення обліку осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій, яким виповнилось 90 років і більше та осіб, яким виповнилось 100 і більше років.

5. Видача посвідчень встановленого зразку пільговій категорії громадян.

6. Ведення обліку громадян, видача направлення для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

7. Ведення обліку дітей з інвалідністю, які в порядку черговості направляються для забезпечення реабілітаційними послугами та формування запитів до реабілітаційних установ щодо готовності укладання договорів відповідно до чинного законодавства.

8. Введення до централізованого банку даних осіб з інвалідністю індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю, договорів з підприємствами, реабілітаційними установами, виплати одноразової матеріальної допомоги з державного бюджету та компенсаційних виплат.

9. Облік та укладання договорів із санаторно-курортними закладами та видача путівок (Мінсоцполітики) особам з інвалідністю та ветеранам війни для оздоровлення у закладах, відповідно до чинного законодавства.

10.Видача направлень та укладання договорів для проходження професійної адаптації та психологічної реабілітації учасникам бойових дій та особам з інвалідністю в наслідок війни з числа АТО/ООС.

11.Здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги з державного бюджету особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та малозабезпеченим особам.

12. Формування пакету документів для надання матеріальної допомоги по рішенню виконкому Нововолинської міської територіальної громади на виконання Цільової програми соціального захисту населення.

13. Видача направлення особам з інвалідністю на навчання до Всеукраїнських центрів реабілітації осіб з інвалідністю .

14. Видача направлень законним представникам дітей з інвалідністю для проходження дітьми комплексної реабілітації (абілітації) у Державних або комунальних реабілітаційних установах.

15. Формування пакету документів на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких пільгових категорій населення, що потребують поліпшення житлових умов.

16. Формує пакет документів, приймає рішення про надання соціальних послуг та надсилає клопотання про влаштування особи з інвалідністю, особи похилого віку до інтернатного закладу.

17. Формування списків для виплати компенсаційних витрат за пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни з числа АТО/ООС та членам сімей загиблих учасників АТО/ООС.

ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ І КОМПЕНСАЦІЙ

Кадрове забезпечення: 14 штатних одиниць

Начальник відділу: ГАЛЬКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

каб. 110, тел. 3 25 49

Структура відділу:

– сектор обробки заяв (7 осіб), каб. 103, тел. 098 371 8852; 3 25 49

– сектор прийняття рішень (6 осіб), каб. 106,107, тел. 3 23 49.

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрямки діяльності:
  • забезпечення соціального захисту сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, осіб з особливими потребами , в т.ч.: осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю, осіб, які потребують стороннього догляду;
  • надання субсидій на відшкодування житлово – комунальних послуг та твердого палива;
  • соціальний захист внутрішньо переміщених осіб.

Основні види послуг:

1. Призначення державних допомог:
– у зв’язку з вагітністю та пологами;
– при народженні дитини;
– на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
– на дітей одиноким матерям;
– при усиновленні дитини.

2. Призначення державних соціальних допомог:
– малозабезпеченим сім’ям;
– особам з інвалідністю з дитинства;
– дітям з інвалідністю;
– надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю, особі з інвалідністю з дитинства;
– особам, які не мають права на пенсію;
– на дітей-сиріт в прийомних сім’ях та будинках сімейного типу.

3. Призначення щомісячних грошових допомог:
– малозабезпеченій особі, яка проживає з особою з інвалідністю І, ІІ групи внаслідок психічного розладу;
– за надання соціальних послуг по догляду за особою з інвалідністю або хворим, який потребує стороннього догляду за висновком ЛКК;
– по догляду за особою з інвалідністю І групи або пристарілим; – внутрішньо переміщеним особам.

4. Призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива.

5. Призначення одноразової допомоги матері-героїні.

ВІДДІЛ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ОБЛІКУ

Кадрове забезпечення: 6 штатних одиниць

Начальник відділу: БУТЕЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА

каб. 315, тел. 4 08 18,

каб. 312, 317 (тел. 4 05 41, моб. 096 841 45 23)

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрями діяльності:
  • облік громадян, що мають право на одержання пільг;
  • ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, що мають право на пільги;
  • контроль за наданням та фінансуванням пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Основні види послуг:

  • визначає право на отримання пільг залежно від середньомісячного сукупного доходу сім’ї осіб, які мають право на пільги згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї»;
  • проводить розрахунок пільг на житлово-комунальні послуги особам, які мають на це право згідно чинного законодавства;
  • виплата пільг на ЖКП у готівковій формі;
  • призначення та виплата пільги на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу;
  • прийом пакету документів для виплати довічної державної іменної стипендії громадян України, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;
  • прийом пакету документів для здійснення виплати щомісячної допомоги ветеранам ОУН – УПА;
  • виплата допомоги на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • відшкодування витрат на перевезення пільгової категорії населення;
  • ведення реєстру учасників бойових дій;
  • ведення реєстру багатодітних сімей;
  • коригує бази даних та проводить виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • встановлення статусу багатодітної сім’ї та видача посвідчення «Багатодітна сім’я» та «Дитина з багатодітної сім’ї», згідно Закону України «Про охорону дитинства»;
  • надає статус «Дитина війни» відповідно до Закону України «Про соціальний статус дітей війни»;
  • видача пільговикам довідок для отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу відповідно до законодавства, а саме: безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування, тощо.
ВІДДІЛ ВИПЛАТИ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ТА КОМПЕНСАЦІЙ

Кадрове забезпечення: 4 штатні одиниці

Начальник відділу: КУШПА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

каб. 105, тел. 3 15 06

Режим роботи:

понеділок – четвер з 8:00 до 17:15;

обідня перерва з 13:00 до 14:00;

п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Основні напрями діяльності:

1. Забезпечення соціального захисту сімей з дітьми, малозабезпечених та багатодітних сімей, інвалідів з дитинства та дітей –інвалідів; осіб, які потребують стороннього догляду.

2. Забезпечення соціального захисту інвалідів, малозабезпечених, незахищених верств населення та внутрішньо переміщених осіб.

Основні види послуг:

1. Виплата:

  • допомог сім’ям з дітьми:

– тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;

-допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

  • державних соціальних допомог:

– малозабезпеченим сім’ям;

– особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;

– особам, які не мають права на пенсію;

– на дітей – сиріт в прийомних сім’ях та будинках сімейного типу; – допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсію; – щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає з інвалідом І-ІІ групи внаслідок психічної хвороби;

– щомісячних грошових компенсацій по догляду за інвалідами або особами, які потребують стороннього догляду;

  • відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”;
  • матеріальної допомоги військовослужбовцям;
  • одноразової матеріальної допомоги по рішенню міськвиконкому, щомісячної виплати ветеранам ОУН-УПА, щомісячної виплати інвалідам війни та учасникам бойових дій, які досягли 90-річного віку;
  • щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання;
  • допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи єдиного податку у зв’язку з негативними наслідками гострої респіраторної хвороби COVID-19;
  • допомога на догляд 80-річному пенсіонеру.

2. Видача довідок про отримання (неотримання) допомог, компенсацій.