![]() ЯКИМЕНКО ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА каб. 310, тел. 4 10 70, факс 4 06 97 Приймальні дні: понеділок з 8:00 до 13:00; середа з 8:00 до 13:00. |
Заступник начальника управління
БОЙКОВА МАЙЯ ВОЛОДИМИРІВНА каб. 308, тел. 4 10 70 Приймальні дні: понеділок з 14:00 до 17:00; вівторок з 8:00 до 13:00; середа з 14:00 до 17:00; четвер з 8:00 до 13:00. |
АПАРАТ УПРАВЛІННЯ Кадрове забезпечення: 6 штатних одиницькаб. 305, 306, тел. 3 24 33 каб. 309, тел. 4 10 70 каб. 320, тел. 3 24 33Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрями діяльності:
|
СЕКТОР У СПРАВАХ СІМ’Ї ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ
Завідувачка сектору: СУПРУНЮК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА каб. 319, тел. 3 14 96, «гаряча лінія» з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі тел. 3 14 96 Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрями діяльності:
|
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, ЗВІТНОСТІ ТА ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Кадрове забезпечення: 6 штатних одиниць Начальник відділу: МІСЮРА МИРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА каб. 301, 302, 321; тел. 4 03 61 Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрями діяльності:
|
ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ
Кадрове забезпечення: 3 штатні одиниці Начальник відділу: СУПРУН ІРИНА ВІКТОРІВНА каб. 313, тел. 3 14 96 каб. 318, тел. 3 21 68 «гаряча лінія» з питань учасників АТО тел. 3 21 68 Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрями діяльності:сприяння реалізації державної політики у сфері соціального захисту та обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, які потребують соціальної допомоги та підтримки з боку держави; вивчення стану матеріально-побутового забезпечення та потреб соціально незахищених громадян. Основні функції відділу: 1.Взаємодія з іншими структурними підрозділами органів місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадськими організаціями з питань , що стосуються соціального захисту населення. 2.Формування пакету документів громадян, що мають право на забезпечення автомобілем та видача направлень на проходження комісії по встановленню медичних показників для забезпечення автотранспорту. 3. Здійснення відповідно до чинного законодавства виплат грошових компенсацій особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, на транспортне обслуговування, вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян та вартості проїзду особам з інвалідністю в наслідок війни до санаторно-курортного закладу та назад. 4. Ведення обліку осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій, яким виповнилось 90 років і більше та осіб, яким виповнилось 100 і більше років. 5. Видача посвідчень встановленого зразку пільговій категорії громадян. 6. Ведення обліку громадян, видача направлення для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації. 7. Ведення обліку дітей з інвалідністю, які в порядку черговості направляються для забезпечення реабілітаційними послугами та формування запитів до реабілітаційних установ щодо готовності укладання договорів відповідно до чинного законодавства. 8. Введення до централізованого банку даних осіб з інвалідністю індивідуальних програм реабілітації осіб з інвалідністю, договорів з підприємствами, реабілітаційними установами, виплати одноразової матеріальної допомоги з державного бюджету та компенсаційних виплат. 9. Облік та укладання договорів із санаторно-курортними закладами та видача путівок (Мінсоцполітики) особам з інвалідністю та ветеранам війни для оздоровлення у закладах, відповідно до чинного законодавства. 10.Видача направлень та укладання договорів для проходження професійної адаптації та психологічної реабілітації учасникам бойових дій та особам з інвалідністю в наслідок війни з числа АТО/ООС. 11.Здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги з державного бюджету особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та малозабезпеченим особам. 12. Формування пакету документів для надання матеріальної допомоги по рішенню виконкому Нововолинської міської територіальної громади на виконання Цільової програми соціального захисту населення. 13. Видача направлення особам з інвалідністю на навчання до Всеукраїнських центрів реабілітації осіб з інвалідністю . 14. Видача направлень законним представникам дітей з інвалідністю для проходження дітьми комплексної реабілітації (абілітації) у Державних або комунальних реабілітаційних установах. 15. Формування пакету документів на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких пільгових категорій населення, що потребують поліпшення житлових умов. 16. Формує пакет документів, приймає рішення про надання соціальних послуг та надсилає клопотання про влаштування особи з інвалідністю, особи похилого віку до інтернатного закладу. 17. Формування списків для виплати компенсаційних витрат за пільговий проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни з числа АТО/ООС та членам сімей загиблих учасників АТО/ООС. |
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ І КОМПЕНСАЦІЙ
Кадрове забезпечення: 14 штатних одиниць Начальник відділу: ГАЛЬКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА каб. 110, тел. 3 25 49 Структура відділу: – сектор обробки заяв (7 осіб), каб. 103, тел. 098 371 8852; 3 25 49 – сектор прийняття рішень (6 осіб), каб. 106,107, тел. 3 23 49. Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрямки діяльності:
Основні види послуг: 1. Призначення державних допомог: 2. Призначення державних соціальних допомог: 3. Призначення щомісячних грошових допомог: 4. Призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива. 5. Призначення одноразової допомоги матері-героїні. |
ВІДДІЛ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ОБЛІКУ
Кадрове забезпечення: 6 штатних одиниць Начальник відділу: БУТЕЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА каб. 315, тел. 4 08 18, каб. 312, 317 (тел. 4 05 41, моб. 096 841 45 23) Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрями діяльності:
Основні види послуг:
|
ВІДДІЛ ВИПЛАТИ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ТА КОМПЕНСАЦІЙ
Кадрове забезпечення: 4 штатні одиниці Начальник відділу: КУШПА ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА каб. 105, тел. 3 15 06 Режим роботи: понеділок – четвер з 8:00 до 17:15; обідня перерва з 13:00 до 14:00; п’ятниця з 8:00 до 16:00. Основні напрями діяльності:1. Забезпечення соціального захисту сімей з дітьми, малозабезпечених та багатодітних сімей, інвалідів з дитинства та дітей –інвалідів; осіб, які потребують стороннього догляду. 2. Забезпечення соціального захисту інвалідів, малозабезпечених, незахищених верств населення та внутрішньо переміщених осіб. Основні види послуг: 1. Виплата:
– тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів; -допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
– малозабезпеченим сім’ям; – особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю; – особам, які не мають права на пенсію; – на дітей – сиріт в прийомних сім’ях та будинках сімейного типу; – допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсію; – щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає з інвалідом І-ІІ групи внаслідок психічної хвороби; – щомісячних грошових компенсацій по догляду за інвалідами або особами, які потребують стороннього догляду;
2. Видача довідок про отримання (неотримання) допомог, компенсацій. |