Більш як 15 тисяч гривень повернули заявникам за неякісний товар
Упродовж 2020 року до відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів надійшло 129 звернень громадян. Люди зверталися з питаннями, які, в основному, стосувалися відмови в поверненні коштів або обміну неякісного товару на якісний (60%), неякісного виконання робіт та послуг (15%). Також були звернення з інших питань, в тому числі і консультації суб’єктів підприємницької діяльності (25%).
Головним при розгляді звернень – допомогти заявнику розібратися в тому, що сталося, знайти, в межах діючого законодавства, шляхи вирішення проблеми. Тому, в кожному конкретному випадку застосовується індивідуальний підхід до розгляду питання.
Завдяки якісній, послідовній роботі з суб’єктами господарювання протягом 2020 року заявникам було повернуто грошових коштів на суму 15067 грн., проведено заміну товарів неналежної якості на суму 20200 грн., в інших випадках надано роз’яснення відповідно до норм чинного законодавства України.
До відома. З метою підвищення свідомості суб’єктів господарювання та споживачів в питаннях дотримання діючого законодавства у сфері захисту прав споживачів на офіційному сайті Нововолинської міської ради є розділ «Захист прав споживачів» (Жителю міста – Сервіси), де розміщено основні законодавчі акти з питань захисту прав споживачів, рекомендації, зразки заяв-претензій.
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.