Робота зі зверненнями громадян – на постійному контролі виконавчого комітету
Питання про роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах та на комунальних підприємствах міста розглянули 8 червня на нараді, яку провела керуюча справами виконавчого комітету міської ради Валентина Степюк.
Під час засідання акцентували увагу на порядку розгляду звернень громадян, термінах надання відповідей.
Головний спеціаліст організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету Каріна Гелевич розповіла, що упродовж п’яти місяців 2021 року у виконавчий комітет Нововолинської міської ради надійшло 1151 звернення, з них 1055 письмових і 96 усних. Зареєстровано 80 колективних і 158 повторних звернень.
Нагадаємо, що громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення, або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.