Робота зі зверненнями громадян – на постійному контролі виконавчого комітету

Питання про роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах та на комунальних підприємствах міста розглянули 8 червня на нараді, яку провела керуюча справами виконавчого комітету міської ради Валентина Степюк.

Під час засідання акцентували увагу на порядку розгляду звернень громадян, термінах надання відповідей.

Головний спеціаліст організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету Каріна Гелевич розповіла, що упродовж п’яти місяців 2021 року у виконавчий комітет Нововолинської міської ради надійшло 1151 звернення, з них 1055 письмових і 96 усних. Зареєстровано 80 колективних і 158 повторних звернень.

Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі виконавчого комітету, вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.

Нагадаємо, що громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення, або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.