У Нововолинську визначили новий туристичний логотип міста

Днями організаційний комітет підбив підсумки відкритого творчого конкурсу на визначення туристичного логотипа Нововолинська.

Кандидати подали 10 графічних робіт. У своїх дизайнах автори мали можливість довільно обирати стиль логотипа, кольори, шрифтові рішення. Основне завдання – передати унікальність міста і потенційно, на основі логотипу, розробити повну айдентику Нововолинська.

Проаналізувавши конкурсні роботи, організаційний комітет виділив кілька спільних ідей в авторів логотипів – графічні елементи суцвіття каштана, терикони, чорний та зелені кольори. У інтернет-опитуванні аудиторія також віддала найбільше голосів варіантам з каштанами.

Врахувавши результати інтернет-опитування, члени оргкомітету проголосували за дизайнерське рішення туристичного логотипа Нововолинська від компанії Bloom Büro. Їхній варіант поєднує класичні елементи герба Нововолинська, інтерпретовані у стрілку – символ руху вперед.

Коли міський голова підпише відповідне розпорядження, логотип будуть використовувати у сувенірній продукції міста. Також у компанії Bloom Büro розроблять айдентику для об’єктів інфраструктури, громадського транспорту, малих архітектурних форм міста.

Варто зауважити, що туристичний логотип не замінює герб Нововолинська. Офіційна символіка міста залишається без змін.

 

Протокол засідання організаційного комітету.